Jeres første date?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2018

Anonym

Vi mødtes på Ofir chat, og jeg sagde med det samme, at jeg ikke skulle have en kæreste, så vi "snakkede" bare. Vi mistede kontakten over et par gange, men "snakkede" sammen over et år. Så talte vi lidt sammen i telefon, og så tog jeg fra Jylland til Sjælland for at møde ham.

Vi har nu været sammen i 13 år og har to børn sammen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2018

God-mor

Unicorn1 skriver:

Ja nogle gange bliver man overrasket over, hvem man falder for ..
Jeg sagde også nej tak til min kæreste i første omgang - både fordi han var for stille og rolig til mig, og jeg havde lidt svært ved at finde ham seksuelt attraktiv.. Og så var jeg også lun på en anden..
Men jeg valgte alligevel at give ham en chance, for han var jo super sød, og nu kan jeg slet ikke forestille mig et liv uden ham - har aldrig haft så stærke følelser for en fyr før

Ja det kan man virkelig  Jeg havde bestemt heller ikke regnet med at jeg skulle finde sammen med ham, da han ikke var min type (troede jeg), men blev hurtig klogere 

Anmeld Citér

28. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
God-mor skriver:

Ja det kan man virkelig  Jeg havde bestemt heller ikke regnet med at jeg skulle finde sammen med ham, da han ikke var min type (troede jeg), men blev hurtig klogere 

Ja man bliver godt nok hurtigt klogere .. Og gudskelov for det.. Ellers ville jeg stadig rende i byen hele tiden for at opstøve den ene fyr efter den anden, som behandlede mig dårligt.. Men i stedet sidder jeg nu i et hus med en baby i maven, og putter mig om aftenen ind til den mest fantastiske fyr overhovedet .. Så kan livet vist ikke blive bedre

Anmeld Citér

28. august 2018

God-mor

Unicorn1 skriver:

Ja man bliver godt nok hurtigt klogere .. Og gudskelov for det.. Ellers ville jeg stadig rende i byen hele tiden for at opstøve den ene fyr efter den anden, som behandlede mig dårligt.. Men i stedet sidder jeg nu i et hus med en baby i maven, og putter mig om aftenen ind til den mest fantastiske fyr overhovedet .. Så kan livet vist ikke blive bedre

Fantastisk

Anmeld Citér

28. august 2018

Findusinde

Vi har en fælles veninde som vi ikke anede var fælles... Sad hos hende en aften og brokkede mig over at mænd var nogle røvhuller...hun fortalte om ham her, og jeg sagde jeg kunne ville vide mere om ham, hvis han havde brune øjne... Hun skrev og spurgte, fik svar tilbage at de var røde... �� han var på druk,.. Han fandt mig på dating.dk dagen efter, vi skrev sammen i en uge på SMS... Ringede til ham for første gang i en kæmpe brandert, meget hæs efter koncert og 40 smøger ����

vi mødtes dagen efter med giga tømmermænd til prison  break og pizza... 

nu 12 år senere er vi gift med 2 skønne piger 

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym

Vi mødtes til en fest, kyssede og så var jeg ret sikker på at jeg aldrig skulle se ham igen. 

Nogle dage senere fik vi alligevel udvekslet numre; og så skrev vi +1.000 sms’er om ugen og talte i telefon flere timer dagligt. 

Efter tre ugers tid mødtes vi hos ham. Først drak vi en øl og snakkede løs, derefter endte vi i seng sammen. ���� Vi sov sammen, spiste morgenmad sammen osv .

Og den dag var vores første rigtige date. Vi gik tur i en park, og om aftenen tog vi i Tivoli, spiste på restaurant og gik til koncert. 

Vi har været sammen i 6 år, gift i 3 og jeg har vores andet barn i maven. Han er det bedste jeg ved. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.