Jeres første date?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2018

Anonym

Vi mødte hinanden til en fest hvor vi bare flirtede. Senere kom han hjem til mig. Vi blev enige om at vi blot skulle være bollevenner fra starten. Men vi fik hurtigt følelser for hinanden. 

Nu er vi gift på 6 år og har lige fået vores 3 barn. 

Så en egentlig date har vi aldrig haft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Første gang vi sådan var alene sammen bare ham og jeg havde han inviteret mig hjem til aftensmad. Han havde lavet koteletter i fad. Det eneste jeg virkelig ikke kan li  Jeg kvitterede med at kyle en tennisbold lige i smasken på hans hund og så var stilen ligesom lagt 10 år og 2 unger senere er vi i dag

Anmeld Citér

27. august 2018

Rosa-Sophia

Fandt ham på nettet et halvt år efter min skilsmisse, var egentlig bare opsat på et one night stand, så jeg besøgte ham og blev en weekend. Bagefter blev vi kærester. Så hurra for min bipolare affektive reaktion  der fik det til at give mening at tage til den anden ende af landet for et knald. Det havde jeg aldrig gjort i dag og så var jeg gået glip af et fantastisk menneske og det helt klart sundeste og bedste forhold jeg har været i. 

Anmeld Citér

27. august 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hvad lavede i på jeres første date med jeres kæreste/mand?

Vi var på Bakken. Vi mødtes igennem fælles venner flere gange, og han havde tidligere inviterede mig i biografen hvor jeg takkede pænt nej tak. Efter en dag i byen endte vi med at tage hjem til ham, og weekenden efter tog vi ud på date. Gudskelov for det, for i dag er vi gift og har været sammen i 10 år, og har to børn sammen. Han er uden tvivl mit livs kærlighed 

Anmeld Citér

27. august 2018

Anonym

Vi mødte hinanden på nettet. Skrev sammen (som en slags pennevenner) i en periode. Jeg fik en kæreste, men holdt kontakten med min ven. Efter et stykke tid blev vi dog uvenner, og vi mistede forbindelsen. Jeg var sammen med min kæreste et års tid, og da jeg slog op med ham, skrev jeg til min gamle ven, om ikke vi kunne genoptage kontakten. Det gjorde vi, og 2 måneder senere kørte han tværs over landet for at møde mig første gang (vi mødtes hjemme hos mig - og mine forældre - jeg var kun 17, han var lige blevet 20). Han blev i 2 dage. Det er mere end 14 år siden 

Anmeld Citér

28. august 2018

Sprit25

Vi mødtes i byen og små diskuterede faktisk og gik hjem hver for sig. Et par dage senere tog vi i biffen sammen. 

10 år efter og vi diskuterer stadig helt vildt

Anmeld Citér

28. august 2018

A38

Vi var “sammen” et par gange før vi tog på date  Den første date var noget så simpelt som en øl i solen på en bar med udendørsservering. Vi har været sammen med 5 år nu og har et barn sammen.

Anmeld Citér

28. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vores var lidt en spontan date.. Jeg sad hjemme hos min veninde og skrev sammen med den her dejlige fyr, og pludselig blev vi enige om, at jeg skulle komme forbi og se Skønheden og Udyret..
Så han fik travlt med at skulle rydde op ..
Så vi sad bare og hyggede med en god film hjemme hos ham på vores første date

Anmeld Citér

28. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
God-mor skriver:

Vi var på Bakken. Vi mødtes igennem fælles venner flere gange, og han havde tidligere inviterede mig i biografen hvor jeg takkede pænt nej tak. Efter en dag i byen endte vi med at tage hjem til ham, og weekenden efter tog vi ud på date. Gudskelov for det, for i dag er vi gift og har været sammen i 10 år, og har to børn sammen. Han er uden tvivl mit livs kærlighed 

Ja nogle gange bliver man overrasket over, hvem man falder for ..
Jeg sagde også nej tak til min kæreste i første omgang - både fordi han var for stille og rolig til mig, og jeg havde lidt svært ved at finde ham seksuelt attraktiv.. Og så var jeg også lun på en anden..
Men jeg valgte alligevel at give ham en chance, for han var jo super sød, og nu kan jeg slet ikke forestille mig et liv uden ham - har aldrig haft så stærke følelser for en fyr før

Anmeld Citér

28. august 2018

Bebe89

Vi gik en laaang tur og snakkede i flere timer. Tog på café og drak varm kakao og snakkede lidt mere  

Det er fem år, et ægteskab og et barn siden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.