Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er træt af at være på antidepressive piller. Har været det længe, og oplever ofte (som nu) nedgang i humøret. Og er træt af alle bivirkningerne.
Findes der overhovedet noget naturligt produkt, som kan booste humøret?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I Tyskland bruger man Johanniskraut tabletter. Jeg ved dog ikke hvad de hedder på dansk- og om virkningen er så god som de lover.
Anonym skriver: Jeg er træt af at være på antidepressive piller. Har været det længe, og oplever ofte (som nu) nedgang i humøret. Og er træt af alle bivirkningerne. Findes der overhovedet noget naturligt produkt, som kan booste humøret?
Jep, runners-high.
Perikon
Anonym skriver: Jep, runners-high.
Det må Googles
Julletullemor skriver: Perikon
Ja denne kan købes i matas
Velzina med perikon har hjulpet mig af flere omgang - MEN! det må ikke tages, hvis man også tager p-piller!
Anonym skriver: Velzina med perikon har hjulpet mig af flere omgang - MEN! det må ikke tages, hvis man også tager p-piller!
Seriøst? Slet ikke tages, eller nedsætter det bare virkningen af P pillerne?
Anonym skriver: Seriøst? Slet ikke tages, eller nedsætter det bare virkningen af P pillerne?
Det nedsætter virkningen så du kan lige så godt lade være med at tage p piller når du bruger perikon. Du skal alligevel bruge anden prævention for at undgå gravidtet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128