Er virkelig bange for at min veninde har et alvorligt alkohol problem. 
Hver weekend (med få undtagelser) tager hun i byen. Og drikker afsindig meget og fortsætter indtil søndag aften. Hun tager ikke engang hjem og sover eller noget som helst. Nogle gange tager hun lige hjem og skifter tøj også tager hun afsted igen.
I denne weekend har hun gjort det samme. Vi var ude fredag. Der tog hun så heldigvis hjem lørdag morgen også tog vi sammen ud igen lørdag aften. Men søndag kl 15 var hun stadig ude. Har ringet og skrevet til hende mange gange siden men ingen respons. (Kan dog se hun har været online på fb for 6 timer siden - så der er livstegn) men det bekymre mig alligevel. For hun tager videre med fremmede mænd hele tiden som er ligeså fulde som hende. 
Ved ikke hvad jeg skal gøre. Det virker som om at hun flygter for nogle ting. Men jeg har prøvet at snakke med hende mange gange om hun er okay og også sagt til hende mange gange at hun skal til at slappe af os passe på sig selv.
Hun bor i en lille 2 værelses, ingen børn, ryger ikke, shopper ikke osv. Dvs ingen dyre vaner men alligevel har hun aldrig nogen penge. De bruges i byen på sprut allesammen.
Hun er 32 år. Hvad kan jeg gøre? Ønsker ikke at miste hende jo eller at der skal ske hende noget fordi hun en dag går med de forkerte mennesker. 
Anmeld
Citér