Fogedretten under barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2018

Skouboe

Jeg vil på det kraftigste anbefale, ikke at udeblive fra fogedretten, du kan risikere at fogeden enten tropper op på din privatadresse, eller at du bliver afhentet af politiet - ofte når du mindst venter det. Jeg har indimellem set folk blive afhentet kl 3 om natten og placeret i detentionen indtil fogedretten åbnede.

Jeg har haft 2 flaskebørn, og jeg når jeg skulle nogen steder, plejede jeg at have en termoflaske med varmt kogt vand med, og en flaske almindeligt vand. Når det var spisetid, hældte jeg varmt vand i flasken, tilsatte koldt til temperaturen passede (måske lidt til den varme side), tilsatte MME og rystede grundigt, og så var der mad ��.

Stort set alle caféer har ingen problemer med at du sidder der, og gør det. Du kan evt prøve at kigge på Google Maps på forhånd og se, hvad der ligger i nærheden af fogedretten.

Held og lykke ��

Mvh en, der tidligere har arbejdet med inkasso og fogedsager.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2018

Anonym

Kom den temperaret vand i en termokande,og mme i en børre.

Wupti så er der nem og klar mad til baby.

Sådan har jeg gjort med alle mine 4.

Anmeld Citér

19. august 2018

ChesireKitty

Jeg skulle også med over en times offentlig transport (hver vej) hver gang min søn skulle til øjenlæge - hvilket var hver 14. dag.

Jeg tog "bare" den store bøtte MME (NAN) med, en termoflaske med kogt, tempereret vand og pusletaske som er designet sådan at man kan folde den ud og så er der ligesom en skifteplads indeni - den har reddet mig flere gange i bus og tog, for den lille venter altså ikke en halv til en hel time med at få skiftet en bæ-ble bare fordi der ikke er pusleplads.

Sørg for at have flere bleer med end du tror du skal bruge, for det er altid når man ikke har bleer nok at ungerne bestemmer sig for at tisse/pølle meget mere end de plejer

Anmeld Citér

19. august 2018

God-mor

Anonym skriver:

Ved i om det virkelig kan være sandt man skal møde i fogedretten og så når man er på barsel... . Og har en lille baby jeg skal både med bus og tog  tager over en time hver vej og jeg ammer ikk så går nærmest helt panik over hvordan jeg skal lave en flaske osv. 

Som en anden skriver kan du købe mme i små brikker, de kan drikkes ved stuetemperatur, ellers kan du have varmt vand i en termoflaske og så blande mme i den Det er en god idé at møde op i fogedretten, da det ellers kan få konsekvenser. Tænker også det nok er rart for dig at få den sag ud af verden. Måske du har en du som du er tryg ved som du kan tage med dig

Anmeld Citér

19. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ved i om det virkelig kan være sandt man skal møde i fogedretten og så når man er på barsel... . Og har en lille baby jeg skal både med bus og tog  tager over en time hver vej og jeg ammer ikk så går nærmest helt panik over hvordan jeg skal lave en flaske osv. 

Jeg tror ikke de sidder og tjekker; Nøj hun er på barsel, så hende skriver vi ikke, sagen kan da sagtens vente til hun er færdig med barslen. 

Så ja selvfølgelig skal man møde op, når der bliver lagt en aftale, der er jo en grund til det. 
Jeg kendte en der skulle med tog i to timer for at føde(hun havde fået ve´er), så den med bus og tog er ikke en undskylding. Og du har fået rigtig mange gode råd herinde, så afsted med jer, og man skifter hvor man er, det er ikke unormalt... De lette bleer kan man tage i barnevognen. 

Så tag det stille og roligt, og se om der ikke er en der kan tage med og tage baby, mens du er derinde, så du ikke bliver forstyrret(Forhåbelig sover den lille )

Anmeld Citér

20. august 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søn var flaskebarn og vi kom da bare ud og på ferier. Det er bare, at have varmt vand med i en termokande og så noget koldt vand, så du kan blande den rette temperatur til blandingen af MME.

Selvfølgelig kan de forlange, at du deltager. Det er vel ikke værre end, at andre skal tage fri for arbejde eller andet

Anmeld Citér

17. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan blev du indkaldt til fogedretten? 

Anmeld Citér

17. maj 2019

Tommelise

Nu har jeg godt nok aldrig været indkaldt til fogedretten, men de ved jo ikke, hvem der er på barsel, hvem der er syg, eller hvad det nu kan være.

Jeg tror bestemt ikke, barsel er en gyldg grund til ikke at møde op.

Så hvis jeg var dig, ville jeg følge rådene, du har fået her i tråden. 

Anmeld Citér

17. maj 2019

Anonym

Tommelise skriver:

Nu har jeg godt nok aldrig været indkaldt til fogedretten, men de ved jo ikke, hvem der er på barsel, hvem der er syg, eller hvad det nu kan være.

Jeg tror bestemt ikke, barsel er en gyldg grund til ikke at møde op.

Så hvis jeg var dig, ville jeg følge rådene, du har fået her i tråden. 

Gammel tråd.........

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.