Fogedretten under barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.277 visninger
18 svar
47 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2018

Anonym trådstarter

Ved i om det virkelig kan være sandt man skal møde i fogedretten og så når man er på barsel... . Og har en lille baby jeg skal både med bus og tog  tager over en time hver vej og jeg ammer ikk så går nærmest helt panik over hvordan jeg skal lave en flaske osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2018

Soonmom

Altså man burde jo mene at det ikke kunne være rigtigt at man ikke har orden i sine pengesager når man har valgt at få børn, men det er jo en anden vinkel. 

Ja selvfølgelig kan det være rigtigt, afsted med dig og lad det være en lærestreg, hvis du synes det mest forfærdelige ved at være indkaldt til foderetten, er at du skal transporterer dig derover med en baby 

Anmeld Citér

19. august 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Man kan købe færdigblandet mælk på brikker, som gør det forholdsvis nemt at lave en flaske  

man skal bare hælde den i flasken og evt. Sørge for den ligger et varmt sted (under dynen eller sådan noget) 

og ja, selvf. Kan det da passe. Verden går jo ikke i stå, fordi man har barsel

Anmeld Citér

19. august 2018

Sprit25

Spis af inde du tager bussen. 

Hav en flaske med til fodgeretten også spis af igen inden busturen. Evt hav en med der kan have barnet imens

Anmeld Citér

19. august 2018

Mortilah

Om barsel er en gyldig udeblivelsesgrund ved jeg ikke. Keg kan ikke forestille mig at det er. Hvad med at tage afsted i rigtig god tid, sørge for at baby har spist lige inden afgang, thermoflaske med med vand til mme undervejs. De har helt sikkert mulighed for at koge vand ved fogedretten. The, kaffe (og dermed vand) kan umuligt være et problem sådan et sted. Ring og spørg

Anmeld Citér

19. august 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

Man kan få sådan nogle termodimser til sutteflasker der holder dem varme/lune i flere timer

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Altså man burde jo mene at det ikke kunne være rigtigt at man ikke har orden i sine pengesager når man har valgt at få børn, men det er jo en anden vinkel. 

Ja selvfølgelig kan det være rigtigt, afsted med dig og lad det være en lærestreg, hvis du synes det mest forfærdelige ved at være indkaldt til foderetten, er at du skal transporterer dig derover med en baby 

Gud hvor er du dog klog du ved da ikke hvad der ligger til grund eller kender mig ikke... 

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Man kan få sådan nogle termodimser til sutteflasker der holder dem varme/lune i flere timer

Ja sådan har jeg lige sæt jeg har i skabet 

Anmeld Citér

19. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Hvis man er økonomisk værge for et andet menneske, har man ogsp mødepligt i retten, også selvom man fx kun lige er blevet det. Så der kan være andre årsager end rod i ens egen økonomi, til at man skal møde op.

Lidt mindre forsømmelse ville være en god ting

Anmeld Citér

19. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ved i om det virkelig kan være sandt man skal møde i fogedretten og så når man er på barsel... . Og har en lille baby jeg skal både med bus og tog  tager over en time hver vej og jeg ammer ikk så går nærmest helt panik over hvordan jeg skal lave en flaske osv. 

Ja det er desværre sådan at barsel ikke er gyldigt udeblivelse grund, så du må pakke de ting ned som baby skal bruge på jeres tur.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.