Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ofte får dit barn en ny skoletaske ? Min dreng er lige begyndt i 3. Klasse og har samme taske som i 0. Jeg har egentlig ikke tænkt på at købe en ny og han har ikke efterspurgt en.. spørger af ren nysgerrighed da jeg har læst en artikel om at give sin taske til fattige børn.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine får ny ca hver 3. År. Da har de vokset så meget i ryglængde, at det virker fornuftigt. Jeg har aldrig været ude for, at sækken er blevet slidt op.
På vores skole skal de først bruge skoletaske fra 1. Klasse. Jeg tænker at købe ny når han er blevet for stor til tasken eller den begynder at gå i stykker.
Mine har fået i 0. Klasse og så når de skulle op på mellemtrinet (måske udsalg i 3. Klasse) fordi dem er blevet for barnlig og har brug for mere volume. Den store der nu går i 9. Klasse fik også en ny i 6. Klasse _det vil sige 3 skoletasker på et folkeskoleliv.
Når tasken er blevet for barnlig, for lille eller for slidt.
Anonym skriver: Hvor ofte får dit barn en ny skoletaske ? Min dreng er lige begyndt i 3. Klasse og har samme taske som i 0. Jeg har egentlig ikke tænkt på at købe en ny og han har ikke efterspurgt en.. spørger af ren nysgerrighed da jeg har læst en artikel om at give sin taske til fattige børn.
Min datter har fået en ny hvert år, hun går nu i 4. klasse, men det er mere fordi hun er mere "med på" moden en vores sønner , de har kun efterspurgt ny taske hvert 2. år
Min datter startet i 2. Klasse nu og har samme taske siden 0. Den skal holde i mindst 1 år mere, så må vi se hvordan behov er til næste år. Penalhus skiftede vi i år , men den gammel blev slidt
Min datter fik en skoletaske til start i 0. Hun går nu i 2. og får først en ny når den hun har er for lille
Thea fik ny taske i 3, da hun voksende helt vildt i sommerferien. Vh Stine
Mom skriver: Min datter har fået en ny hvert år, hun går nu i 4. klasse, men det er mere fordi hun er mere "med på" moden en vores sønner , de har kun efterspurgt ny taske hvert 2. år
Må jeg spørge: hvorfor udskifte en velfungerende taske?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128