Sovende ringefinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2018

B&J

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke 

Ja så er det ikke det.

en smut til lægen måske sidder der et eller andet fast 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Tja..ringfingeren er den eneste finger, hvor både nervus ulnaris og nervus radialis løber ud, så det kan dreje sig om begge nerver...er det kun den ene finger ? 

Ja det er hun ringefingeren 

Anmeld Citér

3. august 2018

HBV

Spøjst  har du prøvet at strække ud i skulderen / få massage på skulderbladet og ned mod skulderen ? Ved ik om det kan løsne det lidt  hvis det er meget generende, må du afsted til f.eks. en fysioterapeut. 

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Spøjst  har du prøvet at strække ud i skulderen / få massage på skulderbladet og ned mod skulderen ? Ved ik om det kan løsne det lidt  hvis det er meget generende, må du afsted til f.eks. en fysioterapeut. 

Tak for svar. Det må være en god undskyldning for at få lidt massage i aften af manden. Hehe. Jeg har også lidt ømhed i albuen ( føles ubehageligt når jeg trykker lige under i kanten) jeg må høre lægen på mandag hvis ikke det er gået væk 

Anmeld Citér

4. august 2018

hekran

Mine fingre kan gøre det, hvis jeg sidder meget med mobilen i en dag eller to (Netflix eller lign.), så overvej, om måden du bruger din hånd kan have noget med det at gøre.

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Mine fingre kan gøre det, hvis jeg sidder meget med mobilen i en dag eller to (Netflix eller lign.), så overvej, om måden du bruger din hånd kan have noget med det at gøre.

Jeg er højrehåndet og det er min finger på venstre hånd  jeg tænker jeg vil følge rådet med massage af skuldreblad og ellers må lægen kigge på det. Men mange tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.