Sovende ringefinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2018

Anonym trådstarter

Øh. Min ringefinger har nu sovet i 2 dage. Det er pænt irriterende. Andre der har prøvet det og ved hvad det kan være? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Øh. Min ringefinger har nu sovet i 2 dage. Det er pænt irriterende. Andre der har prøvet det og ved hvad det kan være? 

Det "sjovt", at du har oprettet denne tråd. Mine ene ringfinger gør det samme, men ikke hele tiden ( mest om morgen). Jeg sover ikke med ringe på. Gør du?

Men altså jeg aner ikke hvorfor

Anmeld Citér

3. august 2018

B&J

Er du gravid ?  

Anmeld Citér

3. august 2018

drabo

Profilbillede for drabo

Der er en nerve i armen, som kan komme i klemme, så føles det som at ring og lillefinger sover. Det er lidt som karpaltunnel syndrom bare andre fingre.

har tendenser til det i perioder og det er tit hvis jeg ligger forkert på armen. Når jeg sover.

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det "sjovt", at du har oprettet denne tråd. Mine ene ringfinger gør det samme, men ikke hele tiden ( mest om morgen). Jeg sover ikke med ringe på. Gør du?

Men altså jeg aner ikke hvorfor

Nej har ingen ring på. Synes det er ubehageligt at rende rundt med en sovende finger 

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Er du gravid ?  

Nej det er jeg ikke 

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Der er en nerve i armen, som kan komme i klemme, så føles det som at ring og lillefinger sover. Det er lidt som karpaltunnel syndrom bare andre fingre.

har tendenser til det i perioder og det er tit hvis jeg ligger forkert på armen. Når jeg sover.

Hvor længe varer det når du har det? Skal man et smit til hr doktor? 

Anmeld Citér

3. august 2018

drabo

Profilbillede for drabo

Tror første gang varede det i en uge eller to, der var intet at gøre udover evt. En skinne og ro.

nu kan det være alt fra et minut til et par dage, men er blevet bedre til at opdage det og slappe af.

men smut en tur forbi lægen, det kan jo være noget andet.

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym

Det har jeg også prøvet. Havde en nerve i klemme, kiroptaltoren fixede det på 2 min god bedring 

Anmeld Citér

3. august 2018

HBV

Tja..ringfingeren er den eneste finger, hvor både nervus ulnaris og nervus radialis løber ud, så det kan dreje sig om begge nerver...er det kun den ene finger ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.