Ville i få et barn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2018

Soonmom

Mom skriver:

Hånden på hjertet, så havde jeg også valgt at stoppe.

I ved ikke hvilket barn nr. 3 ville være, og der er ingen garantier for at det ville være et barn uden brug for noget ekstra. Jeg ville ikke gamble med den familie er der allerede er.

Men det ved man jo aldrig, så selvom ts havde to sunde og raske børn og uden nogle former for udviklingsproblemer, gambler man vel altid med den famile der allerede er.

jeg kan ikke svare for kender ikke de helt specifikke problematikker hos ts's børn.

så jeg ville bare se på om jeg og resten af familien havde overskud til en treer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2018

Mamalu

Anonym skriver:

Vi står nærmest i samme situation. Vires drenge er 2 og 4. Begge har mange forskellige problematikker hvilket de havde allerede i graviditeten. Den ældste fejler ikke noget og udvikler sig stort set normalt men har ADHD tegn og brug for ergo og fys. Den lille fejler flere ting og er igennem flere forskellige udredninger. 

Vi ville egentlig gerne have en mere, men tør ikke... er bange for om det er min mands og mine gener der ikke er gode sammen. Tør ikke tage chancen. 

Ja det er også det jeg er bange for! Tak for dit svar 

Anmeld Citér

1. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Stop for guds skyld. Af hensyn både til jer selv og de to børn I allerede har. Så vigtigt kan det ikke være at følge en plan.

Anmeld Citér

1. august 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

1. Har I lyst?

2. Har I overskud?

Det er, hvad der tæller. Familie er forskellige, og jeg synes det er svært at gennemskue, hvor belastede, I føler jer af de to børn, I allerede har. Har I “bare” to børn med lidt ekstra behov, men som I har styr på og kan håndtere, så er der i min optik ikke noget i vejen for at få en mere. Men hænger I med røven i vandskorpen allerede, så vil et tredje barn helt sikkert vælte læsset. I så fald ville jeg droppe ideen og flere børn eller som andre forslår - vente nogle år 

Anmeld Citér

2. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Men det ved man jo aldrig, så selvom ts havde to sunde og raske børn og uden nogle former for udviklingsproblemer, gambler man vel altid med den famile der allerede er.

jeg kan ikke svare for kender ikke de helt specifikke problematikker hos ts's børn.

så jeg ville bare se på om jeg og resten af familien havde overskud til en treer 

Enig det ved man aldrig. Men jeg tænker at det "nemmere" at tage sig at 1 barn med udfordringer end 3.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.