Ville i få et barn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
14 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2018

Mamalu

Hej alle sammen 

jeg skriver her fordi jeg virkelig har brug for at høre andres mening omkring det her..

Det drejer sig om min familie som består af min mand og jeg samt vores to børn på 3.5 og snart 2 år. Vi har altid ville have 3 børn meeen vores ældeste er lidt bagud med hans udvikling (vi kæmper stadig med at få en diagnose) og vores yngste blev født med en skjoldbruskkirtel som ikke fungerer optimalt så han skal muligvis være på medicin resten af livet. Så det har skræmt os væk fra at få en tredje, selvom vi nok inderst inde stadig vil have et barn til!

Spørgsmålet er som overskriften lyder på, ville i få et barn til eller vil i stoppe legen og give al energi og opmærksomhed til de 2 vidunderlige børn i allerede har..?

jeg ser frem til at høre jeres mening. På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2018

esioul

Mamalu skriver:

Hej alle sammen 

jeg skriver her fordi jeg virkelig har brug for at høre andres mening omkring det her..

Det drejer sig om min familie som består af min mand og jeg samt vores to børn på 3.5 og snart 2 år. Vi har altid ville have 3 børn meeen vores ældeste er lidt bagud med hans udvikling (vi kæmper stadig med at få en diagnose) og vores yngste blev født med en skjoldbruskkirtel som ikke fungerer optimalt så han skal muligvis være på medicin resten af livet. Så det har skræmt os væk fra at få en tredje, selvom vi nok inderst inde stadig vil have et barn til!

Spørgsmålet er som overskriften lyder på, ville i få et barn til eller vil i stoppe legen og give al energi og opmærksomhed til de 2 vidunderlige børn i allerede har..?

jeg ser frem til at høre jeres mening. På forhånd tak 

Jeg tror personligt jeg havde valgt at stoppe. Men det er jo nemt at sige når ikke jeg har følelser i klemme

Anmeld Citér

1. august 2018

Mamalu

esioul skriver:

Jeg tror personligt jeg havde valgt at stoppe. Men det er jo nemt at sige når ikke jeg har følelser i klemme

Tak for dit ærlige svar, det værdsætter jeg!

Anmeld Citér

1. august 2018

Nomnom

Jeg ville afvente og se. Nummer tre behøves jo ikke at komme nu eller inden for de næste par år. Det kan være at I om nogen år, har fået styr på det hele og har fundet et overskud til en nummer tre. 

Så jeg ville i hvert fald ikke beslutte noget nu - men jeg ville helt sikkert vente med en nummer tre, sådan som du beskriver jeres situation nu.

Anmeld Citér

1. august 2018

HvidSne

Jeg ville ikke udelukke det, men jeg ville vente og se. Hvem ved, måske virker det mere overskueligt om nogle år? Og hvis ikke, så vil I nok være glade for, at I ikke fik barn nummer tre

Anmeld Citér

1. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Hånden på hjertet, så havde jeg også valgt at stoppe.

I ved ikke hvilket barn nr. 3 ville være, og der er ingen garantier for at det ville være et barn uden brug for noget ekstra. Jeg ville ikke gamble med den familie er der allerede er.

Anmeld Citér

1. august 2018

Mamalu

Nomnom skriver:

Jeg ville afvente og se. Nummer tre behøves jo ikke at komme nu eller inden for de næste par år. Det kan være at I om nogen år, har fået styr på det hele og har fundet et overskud til en nummer tre. 

Så jeg ville i hvert fald ikke beslutte noget nu - men jeg ville helt sikkert vente med en nummer tre, sådan som du beskriver jeres situation nu.

Ja ligemeget hvad så skulle det ikke være nu med et barn til. Vi må som du anbefaler, vente og se! Tak for dit svar 

Anmeld Citér

1. august 2018

Mamalu

HvidSne skriver:

Jeg ville ikke udelukke det, men jeg ville vente og se. Hvem ved, måske virker det mere overskueligt om nogle år? Og hvis ikke, så vil I nok være glade for, at I ikke fik barn nummer tre

Det tænker jeg også nogle gange! Tak for dit svar 

Anmeld Citér

1. august 2018

Mamalu

Mom skriver:

Hånden på hjertet, så havde jeg også valgt at stoppe.

I ved ikke hvilket barn nr. 3 ville være, og der er ingen garantier for at det ville være et barn uden brug for noget ekstra. Jeg ville ikke gamble med den familie er der allerede er.

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Vi står nærmest i samme situation. Vires drenge er 2 og 4. Begge har mange forskellige problematikker hvilket de havde allerede i graviditeten. Den ældste fejler ikke noget og udvikler sig stort set normalt men har ADHD tegn og brug for ergo og fys. Den lille fejler flere ting og er igennem flere forskellige udredninger. 

Vi ville egentlig gerne have en mere, men tør ikke... er bange for om det er min mands og mine gener der ikke er gode sammen. Tør ikke tage chancen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.