Jeg aner ikke hvad jeg skal uddannes til.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2018

Stivdie

Jeg er ingeniør. Det er også et job med en god blanding af selvstændige opgaver og teamwork. Og man skal også ofte læse en del (fagmateriale) I sin hverdag.

Dog kræver det matematik på højniveau samt lyst til at arbejde med naturfag, og historie er mest begrænset til industrihistorie.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2018

Anonym trådstarter

Jeg er faldet over offentlig administration bachelor. Nogen som har erfaring med den uddannelse og kan fortælle mig nærmere?

Anmeld Citér

30. juli 2018

Ena

Anonym skriver:

Kære alle, 

Jeg er i gang med en HF og er færdig næste sommer. 

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal derefter, så jeg håber lidt at i kan give lidt forslag. 

Jeg er en rigtig hjemme person. (Jeg studerer ligenu hjemmefra) 

Jeg elsker at forbyde mig i bøger og holder meget af at analysere.

Historie og religion er spændende for mig. 

Jeg bryder mig ikke rigtig om at arbejde med mennesker og fungere bedst ved selvstændig arbejde

Nogle forslag. ? 

Jeg bor i esbjerg så uddannelsen skulle helst kunne tages her. 

Min veninde har en kandidat i historie med sidefag i religion, og er gymnasielærer. I det job har man selvfølgelig med mennesker at gøre, men der er mere forberedelsestid end skolelærere, hvor man sidder og arbejder selvstændigt. Ved faktisk ikke, det stadig er sådan, men mine gymnasielærer-forældre forberedte sig derhjemme og havde en times forberedelse for hver undervisningstime. For mit vedkommende, som sagtens kan genkende mig selv i det, du skriver, ville det være den perfekte fordeling af alenetid og undervisningstid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.