Vild med dans 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Miamaja

FrkT skriver:

Jeg siger bare: Ud med Lisa Lents. Kan virkelig ikke klare hende. Ved godt jeg ikke kender hende rigtigt, men det jeg har set og hørt til hende kan jeg absolut ikke lide!

Til gengæld er jeg vild med Malena og Silas... og de er satme også dygtige!

Og så kan jeg også rigtig godt lide Pernille og Thomas, simpelthen fordi jeg synes Pernille er fandens sej!

hahaha.. jamen det kan jeg da godt saette mig lidt ind i, for hun er jo saadan lidt 'medie darling' og alle har sagt hun vinder og er den aller bedste bla.bla bla.. saa det kunne nasten vaere sjovt at blive overrasket af at en anden vinder.

og ja, pernille hun overrasker bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mca<3

Jaa Malena og Silas   De er blevet så super gode , ,,  Syntes også Lisa Lenz er lidt medie liderlig , hun har ligesom overtaget Tina Lunds plads for sidste år ..

Anmeld

29. oktober 2009

FrkT

Moar ,,, skriver:

Jaa Malena og Silas   De er blevet så super gode , ,,  Syntes også Lisa Lenz er lidt medie liderlig , hun har ligesom overtaget Tina Lunds plads for sidste år ..

Lige præcis!

Jeg kunne rigtig godt lide Tina Lund sidste år, syntes hun var så sød, naturlig og beskeden. Men det ændrede sig dog hurtigt, og så blev hun til en Annette Heick-medieluder-type. Og SÅ kunne jeg bare ikke have hende mere! Og lige præcis sådan er Lisa Lents også, synes dog bare hun har været det helt fra start af.

Men jeg tror nu altså ikke at Lisa Lents vinder, for tror dommerne er vildere med hende end os seere - I kan jo bare se, hun røg jo i omdans sidste uge trods gode karakterer fra dommerne.

Så UUUUUUDDDDDDDDDDDDD med Lisa!!

Anmeld

29. oktober 2009

Mca<3

FrkT skriver:

Lige præcis!

Jeg kunne rigtig godt lide Tina Lund sidste år, syntes hun var så sød, naturlig og beskeden. Men det ændrede sig dog hurtigt, og så blev hun til en Annette Heick-medieluder-type. Og SÅ kunne jeg bare ikke have hende mere! Og lige præcis sådan er Lisa Lents også, synes dog bare hun har været det helt fra start af.

Men jeg tror nu altså ikke at Lisa Lents vinder, for tror dommerne er vildere med hende end os seere - I kan jo bare se, hun røg jo i omdans sidste uge trods gode karakterer fra dommerne.

Så UUUUUUDDDDDDDDDDDDD med Lisa!!

HØRT HØRT ..

Anmeld

29. oktober 2009

Miamaja

Moar ,,, skriver:

Jaaa.. jeg synes malena har bevist at hun kan noget paa dansegulvet og er samtidig sympatisk

Anmeld

29. oktober 2009

Mca<3

Miamaja skriver:

Jaaa.. jeg synes malena har bevist at hun kan noget paa dansegulvet og er samtidig sympatisk

Lige præcis altsåå ,,,,   Hun giver den gas og de er så søde sammen

Anmeld

9. november 2009

Miamaja

nu bliver det spaendende hvem der vinder nu 

Anmeld

9. november 2009

Unalisa

så er hun jo ude--- LIsa lents. men det er pisse træls og uretfærdig at Lotte friis røg ud..

men hepper på Vicki Jo.

Anmeld

9. november 2009

Miamaja

Limya skriver:

så er hun jo ude--- LIsa lents. men det er pisse træls og uretfærdig at Lotte friis røg ud..

men hepper på Vicki Jo.

eeej, lotte friis maatte ud. hun kunne virkelig ikke danse med den der krumbojede ryg og der var ikke meget elegance i hendes krop synes jeg

Anmeld

10. november 2009

Sisley

Jeg stemmer helt klart på Silas og Malena - de kæmper virkelig for sagen og Malena har udviklet sig ufatteligt meget! Jeg synes måske også at Casper Elgaard er lidt undervurderet - tror også Diff kunne være blevet rigtig god, men det var som om han ikke rigtig havde tiden...

Er spændt på hvad der sker fredag - synes de sidste par er meget lige og frygter det mere bliver en popularitetskonkurrence end en dansekonkurrence...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.