Vild med dans 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Miamaja

Jeg maa sige dem iaar er virkelig SUPER go'e alle sammen og et interessant hold maa man sige!!! De professionelle dansere i programmet er jo vildt imponerende. Jeg kender jo ikke mange af de nye danske kendte og troede i forste omgang Basim var en pige Havde slet ikke hort om Lisa Lents men hvor er hun bare talentfuld og smuk!!! Er helt bidt af programmet nu. Hvem hepper I paa derude paa fredag?

Lisa Lents

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Tina2

Jeg synes helt klart Lisa Lents er den bedste og så er hun ufattelig smuk

Synes det er meget imponerende hvad de kan lære uge for uge

Anmeld

16. oktober 2009

Tulle28

Ja jeg må lige ødelægge stemningen lidt og sige at jeg synes det er de mest intetsigende deltagere indtil nu - så har faktisk droppet at se det denne gang.

Har det på samme måde med Talent 09 - synes ikke de har nogle talenter der ligefrem er værd at vise på TV.

Måske har jeg bare fået for meget af de samme shows... Synes det er den samme genre der kører på den ene kanal efter den anden.

Anmeld

16. oktober 2009

LouiseNielsen

Normalt elsker jeg det program, men i år syntes jeg egentlig ik det er særlig godt.... Syntes ikke det er kendte som man ved ret meget om, og de siger min intet dem der er med....

Lisa er klart den bedste danser, men jeg syntes hun er så fniddert og træls...

Ser det da hver gang, men det er ikke et must og jeg gør det nok mest fordi jeg er nysgerrig....

Anmeld

16. oktober 2009

Miamaja

LouiseLarsen skriver:

Normalt elsker jeg det program, men i år syntes jeg egentlig ik det er særlig godt.... Syntes ikke det er kendte som man ved ret meget om, og de siger min intet dem der er med....

Lisa er klart den bedste danser, men jeg syntes hun er så fniddert og træls...

Ser det da hver gang, men det er ikke et must og jeg gør det nok mest fordi jeg er nysgerrig....

Ja, det er vel smag og behag. jeg synes hun er veltalende og har noget mellem orerne og kan andet end at se godt ud.

men ja, man kan faa nok af de der programmer hvis der bliver kogt for meget suppe paa honen.

Anmeld

16. oktober 2009

Sees

Jeg havde aldrig set det - før nu, iår - Nok fordi det var lidt pinligt - de andre på min alder så det jo heller ikke.
Men jeg har selv danset i mange år (hiphop, break, funk og showdance) så i år, ser jeg det altså
Og min yndlings var faktisk Noam, (nok mest fordi han er lækrest ) - men han røg jo lige ud her til aften, så nu skal jeg have besluttet mig for en ny .. hm ?  - Den er svær.

Anmeld

17. oktober 2009

oo

NoOne skriver:

Jeg havde aldrig set det - før nu, iår - Nok fordi det var lidt pinligt - de andre på min alder så det jo heller ikke.
Men jeg har selv danset i mange år (hiphop, break, funk og showdance) så i år, ser jeg det altså
Og min yndlings var faktisk Noam, (nok mest fordi han er lækrest ) - men han røg jo lige ud her til aften, så nu skal jeg have besluttet mig for en ny .. hm ?  - Den er svær.

svær? jeg troede du havde et svagt punkt for Hr. Dif-meister

Anmeld

17. oktober 2009

Sees

Tjuhl skriver:

svær? jeg troede du havde et svagt punkt for Hr. Dif-meister

Årh, troede du havde glemt alt om det  .. Men, Nej nej, ikke et svagt punkt, synes bare han VAR sød .. Nu har jeg kigget lidt mere på ham, og han har ligesom mistet sin charme

Anmeld

28. oktober 2009

Miamaja

ej hvor synes jeg pernille lavede en smuk dans. fik lige set det!!det havde jeg slet ikke regnet med for hun er saadan en meget 'spraglende' personlighed.. dejlig musk ogsaa

http://www.youtube.com/watch?v=Lg53w2AGsLI

Anmeld

28. oktober 2009

FrkT

Jeg siger bare: Ud med Lisa Lents. Kan virkelig ikke klare hende. Ved godt jeg ikke kender hende rigtigt, men det jeg har set og hørt til hende kan jeg absolut ikke lide!

Til gengæld er jeg vild med Malena og Silas... og de er satme også dygtige!

Og så kan jeg også rigtig godt lide Pernille og Thomas, simpelthen fordi jeg synes Pernille er fandens sej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.