Hej.
Jeg står i en presset og utryk situration med min x mand. Vi skal heldigvis snart i statforvaltningen, der er ca 2 uger til. Har lige snakket med mødrehjælpen i lang tid. Hun "gav mig ligesom to muligheder".
Enten at jeg forholdte mig til vores skema vi lavede for 1 1/2 år siden i statforvaltningen og så ikke kunne være sikker på min søn ville blive afleveret hos mig igen. (fordi min x mand gør som det passer ham)
Eller at jeg beholdte vores barn grundet alt hvad der forgår nu, og ventede til vi har været i statforvaltningen. Men der måske kunne komme en konsekvens.
Jeg er så splittet!! fordi hvad er straffen for ikke at ha udleveret?? Eller vil jeg risikere at jeg udlevere og at det så er mig der ikke får mit barn at se før statforvaltningen 
Vores barn er 2 1/2, og har bopæl hos mig. Har ingen adresse på hans far. Men hans far har fået kæreste hvor jeg tror de opholder sig.
( ved godt at alle siger at han ikke vil holde til det, og ende med at aflevere vores barn til mig igen) men han er kun prøvet at overnatte 2 dage i træk hos sin far, så at der pludselig måske går en uge uden kontakt til sin mor og hverdag her er meget.
Det er ikke barnet tav ikke at se sin far, men det er heller ikke barnet tav at blive holdt væk fra sin mor.
Ingen mulighed for en voksen dialog med min x mand!! Han er så utilregnelig som noget kan være.
Er der nogle der har stået i samme drama? som kan fortælle hvad de synes eller hvad de har oplevet af deres valg 

Anmeld
Citér