Sove med kæreste under menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2018

Carina:-)

Sover bare .

Har ikke sex under mens. Det har ingen af os lyst til.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2018

Anonym

Nu bor min kæreste og jeg jo sammen, så selvfølgelig sover vi med hinanden under mens, sover med trusser med bind. 

Sex har vi ikke da vi begge syntes det er lidt ulækkert, specielt fordi jeg er en kraftig bløder. 

Han får dog nogle blowjobs den uge med et godt udsyn til rumpetten, så sådan kører det fint ved os 

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Jeg sover bare i trusser med bind. Min mand er vant til det.

Vi har sex under mens, når vi begge to har lyst. Vi lægger et håndklæde under og rengører lige med vådservietter bagefter, hvis jeg bløder let, ellers går vi i bad bagefter.

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Selvfølgelig sover vi sammen. Det er fuldstændig uproblematisk. Synes han mens er så ækkelt, at han vil, at du flytter ind på sofaen de nætter?

Jeg kan godt lide sex, selvom jeg har mens, men kæresten er ikke så vild med det, så som regel sover vi bare ved siden af hinanden.

Anmeld Citér

19. juli 2018

mor til 2 skønne piger .

Tampon og trusser og hvis vi har sex så håndklæde under .. 

Anmeld Citér

19. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tampon og bar røv.. og vi ligger tæt og alt muligt  

Anmeld Citér

19. juli 2018

Lililili

Jeg sover selvfølgelig sammen med min mand. En dejlig stor mormortrus og et godt stort natbind så klare jeg mig fint. Tænker ikke min mand har noget at skulle sige til det, og han elsker mig lige højt trods momortrus Ha ha ha. Men ingen sex, der siger vi begge nej tak. 

Anmeld Citér

19. juli 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg har bind på og et par shorts ud over. Bryder mig ikke om at han kan se vingerne fra bindet. Vi har været sammen i 10 år og er stadig voldsom blufærdig. Bliver faktisk også lidt flov når jeg skal købe bind og har da efterhånden haft menstruation i 20 år  Så sex har vi heller ikke dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.