Sove med kæreste under menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.445 visninger
17 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2018

Anonym trådstarter

Godaften derude.

Lad mig springe direkte til det. 

Hvad gør I kvinder, når I skal sove sammen med jeres kæreste under menstruation. Synes selv det er virkelig svært, da man bestemt ikke føler sig så komfortabel.

på forhånd tak for svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2018

Anonym

Altså hvad mener du? 

Jeg sover  med trusser og bind på 

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Jeg kan heller ikke se problemet, hvis man bare sover ved siden af ham, det er vel ligesom at være vågen sammen med ham under mens. 

Hvis du mener at have sex, plejer der heller ikke at være nogle problemer med det her, de første par dage knalder vi bare hvor jeg har trusser på (med bind) eller oven på et håndklæde

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke se problemet, hvis man bare sover ved siden af ham, det er vel ligesom at være vågen sammen med ham under mens. 

Hvis du mener at have sex, plejer der heller ikke at være nogle problemer med det her, de første par dage knalder vi bare hvor jeg har trusser på (med bind) eller oven på et håndklæde

Må jeg spørge hvordan i gør det? Altså knalder med trusser og bind? 

Undskyld hvis det er et mærkeligt spørgsmål, men er nysgerrig 

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Vi har sex som vi plejer når jeg har mens. Vi lægger bare et håndklæde eller gammel lagen under. Ellers gør vi det i badet.

Jeg sover ved siden af min mand som jeg altid har gjort, men bind og trusser, de første to dage(bløder temmelig meget) og efterfølgende bare med en tampon og g-streng. 

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvordan i gør det? Altså knalder med trusser og bind? 

Undskyld hvis det er et mærkeligt spørgsmål, men er nysgerrig 

Trussen til side så bindet stadig kan nå lidt af blodet hvis der skulle ryge lidt ved siden af ( det er så aldrig sket, og der er heller aldrig kommet noget på håndklædet)

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Godaften derude.

Lad mig springe direkte til det. 

Hvad gør I kvinder, når I skal sove sammen med jeres kæreste under menstruation. Synes selv det er virkelig svært, da man bestemt ikke føler sig så komfortabel.

på forhånd tak for svar 

Sover ved siden af ham of course, i underbukser og bind på - forhåbentlig skammer du dig ikke når du har din menstruation og skal i et andet værelse eller sådan noget

vedrøende sex gøre vi det aldrig mere under menstruation - manden var altid under i blod og det lugede nej det er ikke noget for os

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Jeg sover altid med tampon og trusser ved siden af min mand.

Vi har også sex under menstruation, vi gør det, at jeg har tampon I under alt forspil og så lige inden vi skal hygge os, så tager jeg tampon ud… men skal lige siges, at det har taget os et par år at komme hertil.

I starten af vores forhold var jeg lidt mere tilbageholden og vi havde kun sex I starten/slutningen af menstruationen…

Og nogle dage kan jeg bløde voldsomt og så har jeg altså ikke lyst til sex, du ved når man bløder både rødt, brunt, snask osv. ud… og så får manden et godt blowjob hvor jeg ligger med røven I vejret imens… det elsker han, så tit joker han med "hvornår har du din mens skat"  

Anmeld Citér

19. juli 2018

Anonym

Sover som altid med trusser og bind..

Vi har ikke sex under menstruation, da ingen af os rigtig synes, det er en fest. Min mens varer så også kun 3 dage 

Anmeld Citér

19. juli 2018

Kay

Jeg bruger en menstruations kop... Så det er egentlig bare at sove som jeg plejer? 

Jeg bløder meget kraftigt og før jeg fik kop havde jeg også problemer med at sove sammen med min mand, fordi selv de tykkeste nat bind blødte jeg igennem  det var noget værre rod og dårlig søvn

Men nu kan jeg bare sove uden problemer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.