Musik på mobilen. Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Birthdaybaby skriver:

Jeg hører bare radio :-)

Er det bare en app, du har?

Elsker at høre radio, men høre det kun i bilen. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2018

StineW79

Sprit25 skriver:

Så kan du med fordel bruge en streaming tjeneste. Dog ikke tidal da JayZ favorisere sine kone og kayne derpå. 

Ved godt jeg er total grøn, men hva er en stramning tjenste vh Stine 

Anmeld Citér

18. juli 2018

Sprit25

StineW79 skriver:

Spotify, tidal, google music, apple music 

Anmeld Citér

18. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
StineW79 skriver:

Udover dem nævnt ovenfor: Telmore Musik, Yousee Musik - hvis man har abonnementer hos dem.

Anmeld Citér

18. juli 2018

drabo

Profilbillede for drabo
StineW79 skriver:

I princippet er jeg fuldstændig ligeglad med at sky betale, for at høre musik, det gør jeg gerne, hvis jeg så bare ku finde det musik, jeg gerne vil høre, med dem jeg gerne vil høre. 

I til videre er det så kun YouTube, der har ku "opfylde" det behov. Og eftersom det ik er ulovligt at se ting på YouTube, har jeg ingen problemer ved at se ting det. Vh Stine 

Nej, det er ikke ulovligt at se ting på YouTube, men en del af den musik der ligger der er lagt ulovligt op, og YouTube tjekker ikke alt. Der ligger også lovlig musik, men også meget lagt op af tilfældige uden tilladelse.

Ellers prøv spotify eller bare dr's app hvis du er til radio, der er både live radio og gamle programmer.

Anmeld Citér

18. juli 2018

Birthdaybaby

StineW79 skriver:

Er det bare en app, du har?

Elsker at høre radio, men høre det kun i bilen. Vh Stine 

Ja, jeg hører DRs radio-app. Derudover hører jeg ikke musik, men masser af podcasts. 

Anmeld Citér

18. juli 2018

100%anonym

StineW79 skriver:

Jeg har faktisk ik nogen computer, så ved ik om det ka gøres på andre måder? Vh stine

Det tror jeg ikke det kan. For man omdanner youtube videoerne til mp4 filer som så lægges videre til telefonen. Så tror ikk det kan gøres uden computer 

Anmeld Citér

18. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Til radio vil jeg iøvrigt nævne  https://netradio.nu som har en lang række radiostationer i forskellige genrer.

Anmeld Citér

18. juli 2018

Lje

Det må du gerne prøve, men føler mig på ingen måde udfordret, da det ik er ulovligt at se ting på YouTube.

Det handler for mig om, at jeg ka høre alt det/dem, jeg vil på YouTube, som jeg ik ja finde andre steder. Hvilket er grunden til at jeg ik har brugt andet indtil videre. 

Tit gider jeg heller ik har hele albums liggende og fylde, for en eller to sange. Vh Stine 

Nej, det er ikke ulovligt at bruge YouTube men det kunne jo være, at du også - som jeg fx har - har et princip om, at betaler for varer, man forbruger. Om det er musik, film, mælk i Netto eller på en restaurant: nogen har lavet et produkt, jeg vil have. Det betaler jeg for. 

Derudover er der uploadet rigtig meget ulovligt på YouTube. 

Det handler jo ikke om, du skal købe albums for at høre 2 numre (det gider jeg heller ikke) og jeg gider da slet ikke bruge tid på at downloade > videre til min telefon, når du blot kan downloade en app (spotify, telmore music, yousee, google musik) og så har du adgang til cirka alt direkte fra din telefon. For et lille beløb hver måned. 

DRs radioapp er strålende til det formål. De giver licensbetalt adgang alle kanaler 24/7. Så hvis du betaler licens, er det jo oplagt at benytte det produkt.

Vh.

Anmeld Citér

18. juli 2018

StineW79

Birthdaybaby skriver:

Ja, jeg hører DRs radio-app. Derudover hører jeg ikke musik, men masser af podcasts. 

Hummm har lige opdaget at jeg har fm radio app, på min mobil. Så nu ka jeg høre radio, når jeg er ude og gå jayyy. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.