Det må du gerne prøve, men føler mig på ingen måde udfordret, da det ik er ulovligt at se ting på YouTube.
Det handler for mig om, at jeg ka høre alt det/dem, jeg vil på YouTube, som jeg ik ja finde andre steder. Hvilket er grunden til at jeg ik har brugt andet indtil videre.
Tit gider jeg heller ik har hele albums liggende og fylde, for en eller to sange. Vh Stine
Nej, det er ikke ulovligt at bruge YouTube men det kunne jo være, at du også - som jeg fx har - har et princip om, at betaler for varer, man forbruger. Om det er musik, film, mælk i Netto eller på en restaurant: nogen har lavet et produkt, jeg vil have. Det betaler jeg for.
Derudover er der uploadet rigtig meget ulovligt på YouTube.
Det handler jo ikke om, du skal købe albums for at høre 2 numre (det gider jeg heller ikke) og jeg gider da slet ikke bruge tid på at downloade > videre til min telefon, når du blot kan downloade en app (spotify, telmore music, yousee, google musik) og så har du adgang til cirka alt direkte fra din telefon. For et lille beløb hver måned.
DRs radioapp er strålende til det formål. De giver licensbetalt adgang alle kanaler 24/7. Så hvis du betaler licens, er det jo oplagt at benytte det produkt.
Vh.
Anmeld
Citér