Musik på mobilen. Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
30 svar
8 synes godt om
17. juli 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Måske et mega dumt spørgsmål, men hva har i, på jeres mobiler, til at høre musik på?

Har købt ny mobil, og i overvejer at hente en app, til at høre musik fra, men må indrømme at jeg slet in ved, hva jeg skal gå efter!

Og har faktisk også bare altid brugt YouTube, da jeg syntes det ja være svært at finde det musik/kunstner jeg gerne vil høre.

Og igen er jeg måske også for nærig, for gider simpelthen in købe musik, betale for hele albums, hvis det kun er et par sange, jeg gider at høre. 

Så en opsummering nu være, det ska være gratis og med et stort udvalg vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2018

hekran

Spotify 

Anmeld Citér

18. juli 2018

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Vi har både yousee musik, som følger med vores abb. Og så har vi Apples musik den giver vi 149kr for om måneden, og så kan vi alle 4 hører musik, uden at vi bliver afbrudt

Anmeld Citér

18. juli 2018

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Spotify!

Anmeld Citér

18. juli 2018

Loa

Jeg hører gennem telmores app, som er en del af mit telmore abonnement

Anmeld Citér

18. juli 2018

Sprit25

Google music. 

Jeg betaler 99 kr om mdr, men så kan jeg også streame alt det jeg gider og alle de sange jeg gider 

Anmeld Citér

18. juli 2018

100%anonym

StineW79 skriver:

Måske et mega dumt spørgsmål, men hva har i, på jeres mobiler, til at høre musik på?

Har købt ny mobil, og i overvejer at hente en app, til at høre musik fra, men må indrømme at jeg slet in ved, hva jeg skal gå efter!

Og har faktisk også bare altid brugt YouTube, da jeg syntes det ja være svært at finde det musik/kunstner jeg gerne vil høre.

Og igen er jeg måske også for nærig, for gider simpelthen in købe musik, betale for hele albums, hvis det kun er et par sange, jeg gider at høre. 

Jeg henter musikken fra youtube og lægger på computeren. Så kan jeg overfører det til min iPhone via iTunes 

Anmeld Citér

18. juli 2018

Lje

Hvis jeg skulle udfordre din moral lidt, så ville jeg spørge, om du har overvejet at gratis/Youtube = kunstnerne modtager ikke penge, når du hører deres værk?

Spotify, google music mv. = løn for kunstnernes arbejde 

Vh. 

Anmeld Citér

18. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Enig med de andre. Køb et streaming abonnement og betal for din musik. Så kan du høre lige præcis de sange du gerne vil.

Spotify er godt, men alt efter hvor du har mobilabonnement eller bredbånd så er der god chance for at de har en tjeneste man kan tilvælge.

Anmeld Citér

18. juli 2018

Birthdaybaby

Jeg hører bare radio :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.