Mors ny kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej Piger 

Jeg har en søn på 10 mdr, som jeg har sammen med min eks-kæreste. Vi er gået fra hinanden, for 2 mdr siden. Men hans far, har valgt at fraskriv sig alt rette til ham. Så han har, ikke noget med ham at gøre mere. 

Men 2 uger efter mig og hans far var gået fra hinanden. Fik jeg en ny kæreste, (vi har kendt, hinanden længe.) Han er del år ældre end mig. Ham og min søn, mødet hinanden ret hurtigt. Og nu er vi, en dele hjem ved ham. Han har 3 drenge, som er voksen. Hvor de 2 yngset af hans børn, kalder min søn for deres lillebror. Min kæreste og jeg, har haft en snak om at han gerne vil adoptere min søn. Det synes jeg er en god ide, fordi jeg ved hvor meget han elsker ham. Mig og ham ville også gerne snart have et barn sammen. 

Wow ro på!! I er nyforelskede og i snakker allerede om adoptere og nye børn!? Tænk lidt på din søn, hans far er næsten lige forsvundet ud af hans liv og du presser et nyt ned over ham. I er som sagt ny forelskede, og kan lave forhastede beslutninger, tage det roligt og nyd livet lidt og vent med at det snak indtil forelskelsen er faldet lidt og måske du også har snakket med den biologiske far. For eftersom i kun er gået fra hinanden for 2 mdr siden, kan der godt være lidt mugen over for hinanden og måske han er såret over jeres break up og det kunne være lidt hårdt med jeres søn, men man ved jo aldrig at han kommer til fornuft og faktisk vil se sin søn som han har sin fulde ret til. 

Rådet er, ro på og nyd din søn. Ikke forhastede beslutninger. Du ved jo ikke hvordan den nye mand rent faktisk er når man er nyforelskede gemmer lidt af sin rigtige personlighed, og at i måske slet ikke passer sammen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2018

Anonym

Bare rolig adoption kommer slet ikke på tale,for det første,skal mors nye kærste,have boedet min. 2,5år sammen med barnet,men barnets biologiske far,skal også skrive under.

Og man kan ikke juridisk fraskrive sig sine rettigheder som far.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.