Hck skriver:
Det du skriver her er efter min mening ikke langsigtet ( jeg mener bivirkninger efter måske flere års brug på den ene eller anden måde)Du lyder altså mere som en reklame for cannabis, end en mor der har prøvet et medikament i en længere periode ( undskyld). Jeg siger på ingen måde at cannabis ikke kan hjælpe visse sygdomsgrupper, for det tror jeg godt at det kan, men man skal altså lige tænke sig om en ekstra gang før at man rask væk bare begynder at give cannabis på den ene eller anden måde til sine små børn og tænker at det er et mirakelmiddel uden bivirkninger. Personligt turde jeg ikke bare begynde at give et lille barn cannabis på forskellige måder, uden af det var meget nøje gennemtænkt og at det var sidste mulighed.
Det er jo sidste mulighed. Alternativet er hormon creme som har slemme bivirkninger.
Er sku lidt ked af at du siger at jeg lyder som en reklame, jeg har prøvet forskellige hormoner cremer, og nu er jeg altså lidt desperat og har netop hørt godt om cannabis.
Og nu hvor er der er lavet en direkte lov om at det er ok at købe og der ikke står at børn ikke bør smøres med det prøver jeg gerne.
Jeg har desuden også prøvet andre alternativer som at droppe absolut alt sukker, mælk og endda forsøgt med ekstra fiskeolie ..
Jeg købte det igår smurte derefter og jeg synes at virkningen er fantastisk.
Man skal altså lige huske på at cannabis er en plante og Thc som gør en skæv bl.a. Er fjernet...
Jeg stoler på min mave fornemmelse som mor, og jeg har jo netop ikke gjort noget ulovligt eller lign..
Anmeld
Citér