Jeg har fundet sammen med en skøn mand. Vi har været sammen Ca 1 1/2 år. Har været med oppe og besøge min)'svigermor) hun har ikke været forbi os i den tid vi har været sammen, efterfølgende har vi fået et fælles barn sammen, og er knap 1v år. Har besøgt ( svigermor et par få gange..) hun har ikke været hjemme endnu..
Hun har travl med sit arbejde,
Nogle måneder tilbage hilste vi barnedåb. Og sendte indbydelser ud Ca 1 måneder før. Men hun kunne heller ik komme pga arbejde..
Når vi evt køre op til hende, da vi skulle ha ordnet noget, sad vores barn i bilen med åbent dør, svigermor var ikke interesseret at se sit barnebarn den dag, selvom hun bare stod tæt ved bilen, men gik ikke hen til hendes barnebarn, sjælden hun spørger sin søn, ( jeg snakker desværre ikke rigtig med svigermor)
Om hvordan vores barn har det...
Og de. X hun var et kort visit forbi vores hus her.. Men holde pænt og ventede i hendes bil i små 10 inden hendes min skat/hendes søn kom hjem.. Hun skulle lige snakke med ham, Og det forgik udenfor ved hendes bil, der kom hun heller ikke ind, eller var interesseret i sin barnebarn, og havde heller ikke spurgt efter sin barnebarn..
Har det ikke særlig godt med hun på en eller måde vælger barnebarn og mig fra.. Ved virkelig ikke hvad jeg har gjort galt..
Mgh / snakker ikke meget med hende da hun snakker et andet sprog, men kan godt snakke dansk. Og forstå.. Med hendes søn snakker hun altid et andet sprog. Om jeg så er i nærheden eller ej! Føgler mig indimellem udenfor også når det angår 
Derimod vil min mor meget gerne se barnebarn og følge udvikling..
Anmeld
Citér