Orker ikke svigermor mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
19 svar
33 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2018

Anonym trådstarter

øv 

svigermor har altid været for meget - med hendes spørgsmål der har INGEN grænser og hendes nedværdig kommentar om min familie 

Jeg har mange gange valgte hende fra i perioder da hun er for meget 

Hun manipulere også vores barn så hun er i centrum 24/7 - vild han lege med bedstefar er det så synd for bedstemor og hun leger hun græder - hun ved hun ikke må men gøre det alligevel 

desværre flød bægeret ikke over for en uge siden men eksploderede!

Jeg kan hende ikke mere

hun er lige blevet 20 % procent værre

jeg magter hende ikke - jeg har mindste alt for hende nu

jeg har intet mere at give 

Var hos en psykolog engang om noget andet, hvor jeg snakkede lidt om svigermor hun sagde hun var følelsesmæssigt niveau med en på 13 år og det nyttede ikke at snakkede om følelser med hende, men fordi hun intet indsigt har og man skal holde sig til vejret..... - det er derfor alle vores snakke ender ud i, Hun er Offer 

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre så jeg gider at være i samme rum med hende igen. 

Nogle råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

øv 

svigermor har altid været for meget - med hendes spørgsmål der har INGEN grænser og hendes nedværdig kommentar om min familie 

Jeg har mange gange valgte hende fra i perioder da hun er for meget 

Hun manipulere også vores barn så hun er i centrum 24/7 - vild han lege med bedstefar er det så synd for bedstemor og hun leger hun græder - hun ved hun ikke må men gøre det alligevel 

desværre flød bægeret ikke over for en uge siden men eksploderede!

Jeg kan hende ikke mere

hun er lige blevet 20 % procent værre

jeg magter hende ikke - jeg har mindste alt for hende nu

jeg har intet mere at give 

Var hos en psykolog engang om noget andet, hvor jeg snakkede lidt om svigermor hun sagde hun var følelsesmæssigt niveau med en på 13 år og det nyttede ikke at snakkede om følelser med hende, men fordi hun intet indsigt har og man skal holde sig til vejret..... - det er derfor alle vores snakke ender ud i, Hun er Offer 

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre så jeg gider at være i samme rum med hende igen. 

Nogle råd?

Hvordan kan psykologen udtale sig om at din svigermor er på følelsesmæssigt niveau som en 13 årig uden at have talt med hende men kun hørt din side af historien? Det synes jeg er utrolig uprofessionelt af hende. Hun kan ikk udtale sig om andre udfra fakta der kommer fra en der hader hende. 

Hvad siger din mand til det hele?

Anmeld Citér

2. juli 2018

Babilooo

Hvordan kan psykologen udtale sig om den mentale alder. Det er da godt nok uprofessionelt og ikke funderet på fakta men din vidergivelse af situationen. 

Herudover hvad er din egen rolle i dette? Du siger hun gør sig selv til offer - hvad med dit eget indlæg.??? , hvad gør du, hvad har du gjort. Hvad har hun gjort?

dit indlæg er blot en beskrivelse af had overfor hende men ikke hvorfor?

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan kan psykologen udtale sig om at din svigermor er på følelsesmæssigt niveau som en 13 årig uden at have talt med hende men kun hørt din side af historien? Det synes jeg er utrolig uprofessionelt af hende. Hun kan ikk udtale sig om andre udfra fakta der kommer fra en der hader hende. 

Det sagde min psykolog også - men desværre snakkede jeg lidt om hende end jeg havde lyst - Og hun fyldte rigtigt rigtigt meget da hun er direkte ond engang imellem - Jeg vil rigtigt gerne ha vi havde et dejligt forhold! 

Så sagde hun bare engang - at jeg ikke kunne bruge hende til store beslutning osv - selvfølge havde jeg psykologiens ord i baghovedet men brugte svigermor alligevel da der skete noget trist i mit liv - og psykolog havde 100% ret desværre - hun brugte det imod mig og fortalte det til ALLE selvom det var en hemmelighed - da jeg så konfronteret hende sagde hun bare : Det vidste jeg ikke det var en hemmelighed - ja hvordan kunne hun det jeg sagde kun 3-5 gange jeg ikke vilde ha dette var noget alle vidste - 

Hun er 100% følelsesmæssigt på barn eller teenager niveau det handler altid om hende lige meget om det så i bund og grund handler en nyfødte eller noget andet 

Hun er altid offer - 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvordan kan psykologen udtale sig om den mentale alder. Det er da godt nok uprofessionelt og ikke funderet på fakta men din vidergivelse af situationen. 

Herudover hvad er din egen rolle i dette? Du siger hun gør sig selv til offer - hvad med dit eget indlæg.??? , hvad gør du, hvad har du gjort. Hvad har hun gjort?

JA, men hun manipulere mit barn - så han ikke kan opbygge et forhold til hans farfar - leger de samme eller vælger han sin farfar - falder hun at hun græder så det kommer at handle om hende og han vælger farfar fra

- Hun sviner min familie hele tiden - altid en ond kommentar 

- Ingen grænser spørgsmål - jeg er et privat menneske. - men spørgsmål som hvor mange jeg har haft sex med har hun spurgte 

Ingen indsigt overhovedet - Når jeg konfrontere hende har hun aldrig sagt det selvom det er LIGE blevet sagt  så siger hun det har jeg aldrig sagt! - derfor kommer vi ikke videre i nogle konflikter overhovedet 

kommentere mit vægt hvergang vi ses jeg har sagt det rager ikke hende ( er ikke overvægtig) 

spydige kommentar - Da vi havde en nyfødte der ikke sove og vi var ødelagte kommenterede hun hvor rodet det var.....

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

JA, men hun manipulere mit barn - så han ikke kan opbygge et forhold til hans farfar - leger de samme eller vælger han sin farfar - falder hun at hun græder så det kommer at handle om hende og han vælger farfar fra

- Hun sviner min familie hele tiden - altid en ond kommentar 

- Ingen grænser spørgsmål - jeg er et privat menneske. - men spørgsmål som hvor mange jeg har haft sex med har hun spurgte 

Ingen indsigt overhovedet - Når jeg konfrontere hende har hun aldrig sagt det selvom det er LIGE blevet sagt  så siger hun det har jeg aldrig sagt! - derfor kommer vi ikke videre i nogle konflikter overhovedet 

kommentere mit vægt hvergang vi ses jeg har sagt det rager ikke hende ( er ikke overvægtig) 

spydige kommentar - Da vi havde en nyfødte der ikke sove og vi var ødelagte kommenterede hun hvor rodet det var.....

Bund og grund en konstant udgift - ingen postive energi kommer fra hende 

- da jeg hørte ordsproget - nogle bringer glæde da de kommer andre når de går - tænkte jeg med det samme på hende 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Oh ja hun anklagede mig for at være løse forneden fordi jeg fødte normalt uden “hjælp” 

mens hendes venindes datter måtte bruge sugekop fordi deres baby ikke kom ud ......

Konklustion jeg er meget løs forneden ... og venindes datter var gode at træne sin bækken og var stram 

Hendes børn blev fødte normalt uden hjælp.... men det snakker vi ikke om

synes sådan peger på hvor barnlig hun er - at hun laver sådan nogle mærkelige konklustioner

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes ellers den psykolog var rigtigt dygtigt og det blev sagt som et råd til mig og ikke en “konklustion”

For ligesom at passe på mig selv, og se problemet ikke var mig men det var hos hende - Hun fyldte også meget på det tidspunkt i mit liv

Og er det ikke det en psykolog skal hjælpe med?

mange kvinder er fanget under en psykopat mand der manipulere og ødelægger dem - her er det psykologiens der skal hjælpe og sige - Problemet er hos denne mand og ikke hos dig som du går og tror osv.

Hun har hjulpet mig meget - 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym

Du svarer stadig ikke på hvad din mand siger til det hele. Eller farfar for den sags skyld. 

I stedet kommer du med beskyldninger og angreb mod svigermor hele tiden. 

Psykologen er til for at hjælpe. Men kan ikke udtale sig om hendes mentale alder udfra hvad du fortæller. Ting der siges med had. Jeg synes stadig psykologen er uprofessionel at udtale sig på den måde. 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er da meget normalt, at en psykolog giver sit umiddelbare indtryk af andre mennesker til klienten ud fra det, han/hun fortæller om vedkommendes adfærd. Det er jo ikke en retssag, hvor alle parter skal høres, men en hjælp til klienten i forhold til at styrke vedkommendes forståelse af og handlemuligheder over for nøglepersoner i vedkommendes liv. Der stanges jo ikke hverken diagnoser eller skråsikre karakteristikker af de omtalte personer ud, og mon ikke, de fleste psykologer også tilføjer et “For mig lyder det som om, ....” eller “Måske skal du tænke på X som ...” ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.