Ja som overskriften jo så tydeligt siger, så handle dette oplæg om de kære bedsteforældre
vi er så heldige i min lille famile, at vi har nogle ret fantastiske bedsteforældre, til vores unger.
Min mor arbejder stadig fuld tid, men med rene aftenvagter og med ugentlige fridage.
Hun har lige haft den "bette" på snart 6 år, en hele dag med hygge og svømmehal. Planen er at den store på 9 1/2 år, ska der op en dag her i ferien, med hygge og svømmehal ligeså. Vi spiser sammen med hende og min søster og svoger 1 gang i ugen. Der er snak om at de ska derop, og sove et par dage, her i ferien, fordi der lige er nogle uger, til vi sammen har ferie. På den måde, "slipper" ungerne for instution et par dage, og får lidt extra fri.
Min svigerfar der lige gået på pension, og hans kone er bare gode til lige at invitere på aftensmad, en dag hvor det ka passe ind i vores travle hverdags program. Vi hygger i deres sommerhus, når de ik selv bruger det. Og når de selv er der, er vi SELF ALTID velkommen, hvis vi ka holde dem ud
Så vi ska hygge med dem hele næste weekend, hvor vi forhåbenlig hvis vejret holder, bare ska fange krabber, grille og til sommerlevenlsgørelse på hjerlhede.
Svigermor og hendes mand bor på Fyn, vi bor i Jylland. Vi se ca 1 gang pr mdr. Og hvis jeg ska arbejde, så tager Kærsten og ungerne da bare derover en weekende, hvor de alle 3 blir forkælet, med lækkre ynglingretter, leg i havnen, spil og tur på legepladsen. Lige nu er begge unger, for første gang nogensinde, på ferie alene på Fyn, for i år, har det bare passet ind i alles ferieplaner. De blir afleveret her hjemme på tirsdag. Dejligt!
Alle 3 sæt bedste forældre, deltager i bedsteforældredage i de forskellige institioner, gymnastik opvisninger, fødselsdage osv osv når der blir inviteret.
De ka alle enes og hygger sig sammen, og de er bare glade for de forskellige oplevelser, de andre bedsteforældre , har med "deres" børnebørn" De sender jule og fødselsdagskort til hinanden og hygger sig gerne sammen, på "trods" af skilsmisse og andre forskelligheder!
Jeg er så taknemlig, på mine børns vejene, over at vores forældre er så stor en del, af deres liv!
Hva sætter i mest pris på, ved jeres ungers bedsteforældre?? Vh Stine