F..king melblandinger. Hvad gør jeg galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

mariamiss6

Ansemusen skriver:

Jeg synes AMOs drømmekage smager super godt og vokser okay meget. Jeg maser den så dog bagefter fordi jeg elsker klæge/fugtige kager!

Jeg maser den ikke, jeg bager den bare kun til der stadig hænger lidt fedtstof ved pinden, hvis man prikker i kagen... og i min form passer det med nøjagtig 30 minutter hehe.... når det er den form jeg normalt bruger vel at mærke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

mariamiss6

Helle30 skriver:

Jeg lavede hér til aften dobbelt portion af opskriften (Tynen s.1 i opskrifttråden). Jeg bagte den v. 160 g. i kvadratisk form 25X25 i ca. 1 time og 20 min. og nu står den og køler stille og roligt i formen på rist med et viskestykke over. Når vi går i seng, stiller jeg den i spisekammeret, hvor der er køligt, og jeg skærer ikke og rører ikke ved den før i morgen. Den er ca. 8-9 cm. høj, så jeg regner med, jeg sagtens kan skære (sytråd) 3 lag af den. Min mission er at lave en efterårskage formet som en trækasse fyldt med årstidens høst (græskar, svesker, rønnebær, ahornblade mm.).

Jeg lægger billeder på under alle omstændigheder - men kan ikke helt gennemskue, om jeg er lidt vel ambitiøs.

- Helle

aaaaj det lyder flot.... glæder mig til at se den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.