Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Nårh okay. Jamen det skal jeg da ikke sige noget imod. Da jeg jo aldrig har haft hverken byld eller mælkeknude . Det er første gang jeg oplevet det her. Så jeg ved faktisk ikke med sikkerhed hvad det er. Men hold op det har udviklet sig på en skidt retning og endda kun på en weekend. Når jeg ellers har gået med den i over 3 år uden at det gjorde ondt eller var rødt eller ømt. Men på en weekendt har det ændret sig til at det hårde område er blivet støre, og nu er det stort område der er rødt og ømt og jeg kan SEMPELTHEN ikke holde til at gå med bh siden igår. Og hvis jeg kommer i mod noget med det område så gør det mere ømt og lidt ondt
Nårh okay. Jamen det skal jeg da ikke sige noget imod. Da jeg jo aldrig har haft hverken byld eller mælkeknude . Det er første gang jeg oplevet det her. Så jeg ved faktisk ikke med sikkerhed hvad det er. Men hold op det har udviklet sig på en skidt retning og endda kun på en weekend. Når jeg ellers har gået med den i over 3 år uden at det gjorde ondt eller var rødt eller ømt. Men på en weekendt har det ændret sig til at det hårde område er blivet støre, og nu er det stort område der er rødt og ømt og jeg kan SEMPELTHEN ikke holde til at gå med bh siden igår. Og hvis jeg kommer i mod noget med det område så gør det mere ømt og lidt ondt
Jeg har hørt at kokosolie skulle være godt mod bylder... Eller en varmepude evt.... Godt du kommer til læge det kan være de vil hjælpe med at tømme den
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder som et aterom, der er gået betændelse i - og nu har du en byld. Bylder skal tømmes, det bliver du glad for! Det er omgående smertelindring.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128