Jeg vil ikke med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2018

Anonym trådstarter

Tusind tak igen for jeres svar. Undskyld jeg ikke svarer hver enkelt. Jeg har en dejlig aften. Har lagt neglelak, set reality og nyder roen. Kæresten har ringet og sagt, at det går godt, og vores baby er midtpunkt for festen, fordi bebs har gang i at charme alle - det er dejligt at høre.

Det betyder meget for mig at han ikke bebrejder mig. Jeg ville gerne være den perfekte kæreste. Og forstår godt tanken længere oppe om at tage med for kærestens skyld, men jeg kan bare ikke. Det er ikke pga angst, for så ville jeg nok mene det var bedst at tage med for at konfrontere angsten. Men pga depression og diverse andet - stadig uafklaret. Jeg kan slet ikke rumme alle de mennesker lige nu, al den støj og at være i fokus som vi ville være med den lille. 

Så selvom jeg er ked af, jeg ikke kan være den kæreste, jeg gerne ville være lige nu, så ved jeg også, at beslutningen er den rette! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2018

HBV

Håber du har en dejlig aften - og jo, du fortjener sådan en dejlig kæreste 

Anmeld Citér

23. juni 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Tusind tak igen for jeres svar. Undskyld jeg ikke svarer hver enkelt. Jeg har en dejlig aften. Har lagt neglelak, set reality og nyder roen. Kæresten har ringet og sagt, at det går godt, og vores baby er midtpunkt for festen, fordi bebs har gang i at charme alle - det er dejligt at høre.

Det betyder meget for mig at han ikke bebrejder mig. Jeg ville gerne være den perfekte kæreste. Og forstår godt tanken længere oppe om at tage med for kærestens skyld, men jeg kan bare ikke. Det er ikke pga angst, for så ville jeg nok mene det var bedst at tage med for at konfrontere angsten. Men pga depression og diverse andet - stadig uafklaret. Jeg kan slet ikke rumme alle de mennesker lige nu, al den støj og at være i fokus som vi ville være med den lille. 

Så selvom jeg er ked af, jeg ikke kan være den kæreste, jeg gerne ville være lige nu, så ved jeg også, at beslutningen er den rette! 

Nyd din aften med god samvittighed , det er hvad du har brug for nu

Anmeld Citér

23. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Godt du lyttede til dig selv. 

Hvis du har behov for at snakke med en, som har været igennem en depression, så er du velkommen til at skrive..

Anmeld Citér

23. juni 2018

årgang84

Profilbillede for årgang84

Nye at du fik sagt fra og tager det som en succesfuld oplevelse.  

Derved ville jeg hvis jeg var dig havde skrevet en personlig hilsen til værts parret og forklaret.  

Havde det skidt selv for 1 år tilbage men har stadig tilbagefald . Hvis også fremt jeg melder fra skal jeg gøre det personligt ( en del af min bearbejdelse)  og at vi derhjemme ikke laver undskyldninger på vegne af mig. 

Og hun har hovedpine , influenza omgangs syge m.v det skaber kun problemer fremadrettet.  

Anmeld Citér

23. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar, og dejligt i ikke bare skrev jeg skal tage mig sammen! Jeg tog mig sammen og sagde det. Eller dvs jeg var en kylling og skrev det til ham på messenger imens han var ude og løbe ærinder. Ved ikke hvorfor jeg er sådan en kujon, for han er en virkelig empatisk mand. Måske er det pga min x var en idiot uden omsorg, men ja.. 

Han skrev til mig, at han godt havde haft på fornemmelsen her til formiddag, at jeg var fyldt op. Og at det selvfølgelig var helt okay. 

Jeg havde skrevet jeg godt kunne beholde vores datter på 7 mdr hjemme hvis det var, men han sagde han tog hende med, så jeg kunne have aftenen for mig selv og have ro. 

Åh, jeg er meget heldig og føler virkelig at jeg ikke fortjener den mand 

Dejligt med en forstående mand 

Så er sikker på hans også forstår hvorfor du skrev til ham i stedet for at tage den Face-face. 

Nyd din aften

Anmeld Citér

23. juni 2018

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Nye at du fik sagt fra og tager det som en succesfuld oplevelse.  

Derved ville jeg hvis jeg var dig havde skrevet en personlig hilsen til værts parret og forklaret.  

Havde det skidt selv for 1 år tilbage men har stadig tilbagefald . Hvis også fremt jeg melder fra skal jeg gøre det personligt ( en del af min bearbejdelse)  og at vi derhjemme ikke laver undskyldninger på vegne af mig. 

Og hun har hovedpine , influenza omgangs syge m.v det skaber kun problemer fremadrettet.  

Tak for det 

Jeg vil gerne have lov at sige, at jeg er uenig med dig i det andet.. Jeg er sikker på, at I har haft en grund til at gøre det til en del af din proces, men det betyder jo ikke, at det giver mening i min situation. Det er en del af min kærestes familie, som vi har set én gang på 4 år, altså meget perifær familie. Jeg kan ikke se nogen grund til at lukke dem ind i noget meget privat som min psykiske tilstand. Det handler ikke om tabuer eller noget, men om at det er noget meget personligt for mig. Jeg ville så heller ikke sige den egentlige grund, hvis jeg fx måtte aflyse pga ekstremt voldsom menstruation eller sådan noget. Vi har alle vores privatsfære. Jeg vil gerne have lov at arbejde med det her i ro og mag indenfor vores lille familie, uden at skulle forholde mig til at andre omkring har en interesse i min mentale tilstand. Især når det er uafklaret, hvad jeg 'fejler' på nuværende tidspunkt..

Jeg oplever ikke, at det er et problem at sige, at jeg er blevet syg. Hvis det en gang skulle komme frem den egentlige årsag (usandsynligt, da kun min kæreste og jeg ved det), så er jeg til gengæld også helt sikker på, at de ville kunne forstå, hvorfor jeg ikke fortalte dem, at det var pga jeg var virkelig deprimeret og havde ondt i livet. 

Igen, respekt for at i har vurderet, at det var en vigtig del af din proces, men for mig i min situation giver det ikke mening, og jeg synes det er helt okay at ville beholde nogle ting i privaten. Især med mennesker man har mødt én gang i sit liv og ikke har talt med siden  håber jeg du forstår 

Anmeld Citér

23. juni 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Godt du lyttede til dig selv. 

Hvis du har behov for at snakke med en, som har været igennem en depression, så er du velkommen til at skrive..

Tak, det er rigtig sødt af dig, det vil jeg overveje 

Anmeld Citér

24. juni 2018

Sprit25

Båden dig og din kæreste er to seje mennesker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.