årgang84 skriver:
Nye at du fik sagt fra og tager det som en succesfuld oplevelse.
Derved ville jeg hvis jeg var dig havde skrevet en personlig hilsen til værts parret og forklaret.
Havde det skidt selv for 1 år tilbage men har stadig tilbagefald . Hvis også fremt jeg melder fra skal jeg gøre det personligt ( en del af min bearbejdelse) og at vi derhjemme ikke laver undskyldninger på vegne af mig.
Og hun har hovedpine , influenza omgangs syge m.v det skaber kun problemer fremadrettet.
Tak for det 
Jeg vil gerne have lov at sige, at jeg er uenig med dig i det andet.. Jeg er sikker på, at I har haft en grund til at gøre det til en del af din proces, men det betyder jo ikke, at det giver mening i min situation. Det er en del af min kærestes familie, som vi har set én gang på 4 år, altså meget perifær familie. Jeg kan ikke se nogen grund til at lukke dem ind i noget meget privat som min psykiske tilstand. Det handler ikke om tabuer eller noget, men om at det er noget meget personligt for mig. Jeg ville så heller ikke sige den egentlige grund, hvis jeg fx måtte aflyse pga ekstremt voldsom menstruation eller sådan noget. Vi har alle vores privatsfære. Jeg vil gerne have lov at arbejde med det her i ro og mag indenfor vores lille familie, uden at skulle forholde mig til at andre omkring har en interesse i min mentale tilstand. Især når det er uafklaret, hvad jeg 'fejler' på nuværende tidspunkt..
Jeg oplever ikke, at det er et problem at sige, at jeg er blevet syg. Hvis det en gang skulle komme frem den egentlige årsag (usandsynligt, da kun min kæreste og jeg ved det), så er jeg til gengæld også helt sikker på, at de ville kunne forstå, hvorfor jeg ikke fortalte dem, at det var pga jeg var virkelig deprimeret og havde ondt i livet.
Igen, respekt for at i har vurderet, at det var en vigtig del af din proces, men for mig i min situation giver det ikke mening, og jeg synes det er helt okay at ville beholde nogle ting i privaten. Især med mennesker man har mødt én gang i sit liv og ikke har talt med siden
håber jeg du forstår