Datter indlagt, far ved ikke noget før efter 4 dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Mor11 skriver:

Jeg kan ikke svare for ts. Men hos os har Vi 7/7 og der er ingen kontakt til den anden forældre i Løbet af ugen.. det har aldrig været et issue. Jeg har flere gange sagt til den store at han gerne må ringe til far osv, men det vil han ikke. Højst sende et fjollet billede til ham. Sker måske 1 gang i måneden hvis vi sidder og leger med Snapchat.

vi har generelt ingen kontakt udover helt lavpraktiske ting der skal foregå eller løses. Eller hvis en af børnene bliver syge.

jeg tror det er meget forskelligt hvad behovet er. Min venindes datter ringer fx godnat hver aften til den anden forældre. Hos os har det som sagt aldrig været et ønske, heller ikke selvom det er blevet tilbudt direkte. 

tak for svar�� 

Ja jeg ved at det er forskelligt. ��

Tænkte bare når han kun ser sin datter så lidt, hos dig har de en uge hos hver af jer. Men nu ved jeg heller ikke hvor gammel pigen er.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2018

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar som bekræfter os I at vi burde have været informeret om dette tidligere. Vi vil nævne det på en pæn måde overfor min mands ex, uden at skabe en konflikt. De har fælles forældremyndighed.

Min mands relation med ex'en er  er god og min er også rigtig god - måske endda bedre, så mange af dagligsdagstingene kommunikere jeg med hende om.

Det er meget forskelligt hvor meget min mand og hans datter snakker sammen I de perioder hvor vi ikke har hende, nogle gange er det blot en enkelt sms'er I ugen og andre gange er det lange telefon opkald. I perioder vil hun slet ikke tale med min mand og svarer ikke på sms… og det sammme gælder når hun er hos os, så vil hun slet ikke tale med sin mor.

Men pointen omkring en jævnlig kontakt er god, så måske vi kunne styrke noget ved at øge kontakten lidt f.eks. at min mand skrev en godnat sms eller en sms midt på dagen hver dag. Det vil vi tage til overvejelse.

Tusind tak for alle de gode inputs - jeg har læst hver og et nøje, TAK! 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym trådstarter

PS: en anden ting som frustrerede os lidt var, at min mands forældre havde fået det afvide dagen før os.

Da vi får det afvide ringer jeg lidt senere til min svigermor for at informere hende og der har hun allerede fået det afvide dagen før… forstår ikke helt hvorfor?! Svigermor troede vi vidste det... 

Anmeld Citér

21. juni 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres svar som bekræfter os I at vi burde have været informeret om dette tidligere. Vi vil nævne det på en pæn måde overfor min mands ex, uden at skabe en konflikt. De har fælles forældremyndighed.

Min mands relation med ex'en er  er god og min er også rigtig god - måske endda bedre, så mange af dagligsdagstingene kommunikere jeg med hende om.

Det er meget forskelligt hvor meget min mand og hans datter snakker sammen I de perioder hvor vi ikke har hende, nogle gange er det blot en enkelt sms'er I ugen og andre gange er det lange telefon opkald. I perioder vil hun slet ikke tale med min mand og svarer ikke på sms… og det sammme gælder når hun er hos os, så vil hun slet ikke tale med sin mor.

Men pointen omkring en jævnlig kontakt er god, så måske vi kunne styrke noget ved at øge kontakten lidt f.eks. at min mand skrev en godnat sms eller en sms midt på dagen hver dag. Det vil vi tage til overvejelse.

Tusind tak for alle de gode inputs - jeg har læst hver og et nøje, TAK! 

Men har I spurgt hvorfor i ikke havde fået det vide? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.