Blande sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2018

God-mor

Ms.Momo skriver:

jeg havde også sagt noget.

jeg havde nok sagt noget om at hvis de skulle kaste med stenene, så kunne de gøre det på den side af broen de selv var på så de ikke ramte nogen.

Det er da lige meget om hun holder øje eller ej. Går det galt, så er det jo allerede for sent. 

Principielt mener jeg slet ikke man bør kaste med sådan nogle store sten. Det ødelægger også badebroen gentagne gange at blive ramt af sådan nogle krabatter, selvom det ikke var det jeg lige have i fokus da jeg reagerede. 

Men rart at høre at i er andre som ville reagere også, fordi det mener jeg virkelig er ens pligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
God-mor skriver:

Principielt mener jeg slet ikke man bør kaste med sådan nogle store sten. Det ødelægger også badebroen gentagne gange at blive ramt af sådan nogle krabatter, selvom det ikke var det jeg lige have i fokus da jeg reagerede. 

Men rart at høre at i er andre som ville reagere også, fordi det mener jeg virkelig er ens pligt. 

jeg mener heller ikke man skal kaste med store sten, men jeg ved fra mine egne børn hvor sjov det er at få det til at sige  plumb når man kaster stenene i vandet.

Jeg fik selv skældud af en mor i sidste uge fordi jeg skældte hendes børn ud - for at lege midt på vejen, så jeg nær var kørt ind i en bil, for ikke at ramme dem, med min datter bag på cyklen 

Anmeld Citér

10. juni 2018

God-mor

Ms.Momo skriver:

jeg mener heller ikke man skal kaste med store sten, men jeg ved fra mine egne børn hvor sjov det er at få det til at sige  plumb når man kaster stenene i vandet.

Jeg fik selv skældud af en mor i sidste uge fordi jeg skældte hendes børn ud - for at lege midt på vejen, så jeg nær var kørt ind i en bil, for ikke at ramme dem, med min datter bag på cyklen 

Jeg er helt enig hvis der er tale om små sten som man slår smut med fx Og hvis der ikke er nogle i nærheden, men det her var virkelig store tunge sten som de skulle anstrenge sig virkelig for at bære og smide med. 

Åh altså man forstår ikke hvordan nogle i den grad kan have skyklappere på  Leg midt på vejen må være klart indlysende kan føre til farlige situationer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.