Jeg var på stranden i dag i det dejlige sommervejr med mine to børn, og på stranden er der en lang badebro, hvor der på den ene side svømmer en masse børn rundt inkl. et af mine egne og på den anden side står der en mor med to halv store drenge. De kaster så med kæmpe store sten over på modsatte side af badebroen. Altså over på den side hvor de andre børn svømmer rundt. Moren ladet dem gøre det. Jeg går med det samme ud på badebroen og siger at det altså ikke er smart at kaste med sådan nogle store sten, over på den anden side af broen da de kan ramme andre børn og forvolde fatale skader. Moren hidser sig op og det gør jeg også, for hun mener ikke at jeg skal blande mig og siger "Jeg står jo og kigger". Undskyld mig men hvad f***** hjælper det?
Siger til hende at jeg ikke forstår at hun har samvittighed til at lade hendes drenge kaste med sådanne store sten.
Jeg er simpelthen målløs over at man kan finde den opførsel i orden? De kastede da heldigvis ikke med sten efterfølgende, men for søren hun blev arrig på mig. Sådan noget kan jeg simpelthen ikke lade passere, hvordan handler i andre når i oplever episoder hvor forældre slet ikke tager ansvar?
Er stadig målløs over at hun ikke kunne se problemet.
Anmeld
Citér