Du har bestemt ikke noget at banke dig selv i hovedet med. Jeg ville heller ikke have kontaktet lægen ved symptomer der lyder som en forkølelse. Jeg kontakter lægen hvis der sker noget voldsomt (fx da din datter ikke kan få luft.) eller hvis et sygdomsforløb trækker i langdrag. Ellers er det kun de vanlige ting, der jo skal tjekkes, som fx uforklarligt udslæt, da hun fik et flåtbid, der udviklede sig osv. Jeg kan godt forstå at du er vildt forskrækket og selvbebrejdende - det ville jeg også selv være. Men sådan er det nok at være mor. Til sammenligning kan jeg fortælle, at min datter lige har været til 3 års undersøgelse. I 1,5 år eller sådan noget, har hun haft hvad der har lignet en svag pigamentfejl i lysken. Hun har også i løbet af de 1,5 år været ved lægen, men ikke noget andre har reageret på. Det er så åbenbart en form for svamp, der nu er væk efter 1 uges behandling. Det fik jeg dælme også dårlig samvittighed over! Heldigvis er din datter frisk igen og der skete ikke noget alvorligt.
Anmeld
Citér