Intimbarbering med manden som barber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2018

Anonym

Ved ikke om jeg synes det er bizart, men kan ikke se det er nødvendigt at han gør det. 

Det kan jeg sagtens selv  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes ikke det er bizart som sådan, hver sin lyst. Men her kommer det ikke til at ske, dels fordi jeg klarer det fint selv og dels fordi jeg i det hele taget hader når han ser mig med hår. Selv når de bare er 3-5mm føler jeg mig ilde til mode ved at være nøgen i fuld belysning foran ham. 

Havde det været svært for mig under graviditet eller lign, kunne jeg godt spørge ham, men det har ikke været et så stort problem under mine 2 graviditeter.  

Anmeld Citér

30. maj 2018

ErDetSnartNU

Mor11 skriver:

Jeg synes ikke det er bizart som sådan, hver sin lyst. Men her kommer det ikke til at ske, dels fordi jeg klarer det fint selv og dels fordi jeg i det hele taget hader når han ser mig med hår. Selv når de bare er 3-5mm føler jeg mig ilde til mode ved at være nøgen i fuld belysning foran ham. 

Havde det været svært for mig under graviditet eller lign, kunne jeg godt spørge ham, men det har ikke været et så stort problem under mine 2 graviditeter.  

Det lyder ikke rart for dig - får du hjælp til at bearbejde din frygt for ikke at være god nok med en smule hår?

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det lyder godt nok ikke rart, at du ikke vil lade ham se dig, som du helt naturligt ser ud. Det kunne jeg ikke holde ud at være i. Er det ham, der er ekstrem, eller skyldes det dine egne komplekser? Må han se dig uden makeup, med hovedhår, der ikke er redt osv? 

Anmeld Citér

30. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det lyder godt nok ikke rart, at du ikke vil lade ham se dig, som du helt naturligt ser ud. Det kunne jeg ikke holde ud at være i. Er det ham, der er ekstrem, eller skyldes det dine egne komplekser? Må han se dig uden makeup, med hovedhår, der ikke er redt osv? 

Haha, ej ro på ikk  jeg siger ikke at det ikke sker, for det gør det da min hud ikke kan tåle barbering oftere end hver 3. Dag. jeg siger bare at jeg ikke synes det er super rart. Jeg kan bedst lide når mine nedre dele er ordenede. Han ser mig skam dagligt uden make up og med morgenhår. Vi knalder også når jeg har mens. Det er slet slet ikke fordi jeg er har gennemgående krops issues, jeg er bare lidt blufærdig omkring min fisse. Det er vel ok? 

Anmeld Citér

30. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
ErDetSnartNU skriver:

Det lyder ikke rart for dig - får du hjælp til at bearbejde din frygt for ikke at være god nok med en smule hår?

Haha, ej ro på ikk

jeg siger ikke at det ikke sker, for det gør det da min hud ikke kan tåle barbering oftere end hver 3. Dag. jeg siger bare at jeg ikke synes det er super rart. Jeg kan bedst lide når mine nedre dele er ordenede. Han ser mig skam dagligt uden make up og med morgenhår. Vi knalder også når jeg har mens. Det er slet slet ikke fordi jeg er har gennemgående krops issues, jeg er bare lidt blufærdig omkring min fisse. Det er vel ok?

Anmeld Citér

30. maj 2018

Helloo

Min kommende mand og jeg er næsten altid i bad sammen og han ordner den nok 7/8 gange om året. Jeg kunne kun det er rart og virkelig intimt nærvær 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Miti's mama

Den var ny for mig! Har jeg aldrig hørt om før, men fedt med egen barber 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.