Intimbarbering med manden som barber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Barberer din mand dig i skridtet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.388 visninger
17 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2018

Anonym trådstarter

Er jeg den eneste, der lader min mand stå for at barbere mig forneden? Om vinteren har jeg fuld dusk, men når det bliver badesæson, har han en fest med at gøre mig klar og holde det nede sommeren over. Min veninde synes, det er virkelig bizart. Det undrer mig meget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er jeg den eneste, der lader min mand stå for at barbere mig forneden? Om vinteren har jeg fuld dusk, men når det bliver badesæson, har han en fest med at gøre mig klar og holde det nede sommeren over. Min veninde synes, det er virkelig bizart. Det undrer mig meget. 

Min mand gjorde det da jeg var gravid og han vil rigtig gerne også gøre det når jeg ikke er gravid. Jeg synes selv at det går hurtigere lige i badet, men har absolut ingen problemer med at han gør det. Specielt ikke fordi jeg kan se hans lyst til mig, mens ham gær det. 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym

Du mangler en 4 mulighed 

Ja men kun når/da jeg er/var gravid  

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du mangler en 4 mulighed 

Ja men kun når/da jeg er/var gravid  

“Ja - altid eller nogle gange.” Nogle gange kan for eksempel dække over graviditet, brækkede arme m.v. Det er ikke så interessant for mig at kende grunden, mere at vide, om det er helt igennem no-go. 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Min mand har gjort det en håndfuld gange. Det kan jeg ikke se det bizare i. Han synes det er sjovt

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym

Jeg synes det er nemmest og hurtigst at gøre det i badet, men gør det også hver anden dag, så hvis det var noget med at skulle ind og ligge på sengen hver anden dag med barberedskaber og vand, ville jeg synes det er besværligt. 

Min mand gjorde det gerne og jeg synes bestemt ikke der er noget bizart ved det. 

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym

Jeg ville ikke have noget i mod det, men manden foretrækker mig med fuld dusk, så jeg trimmer kun ved bikinilinjen.

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym

Min mand elsker at gøre det. Så nogle gange får han lov til det. Kan ikke se det er mærkeligt. 

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym

Aldrig og kommer aldrig til det. Ikke fordi det er bizart. Det synes jeg ikke det er. Det er bare en ting jeg gerne vil gøre selv 

Anmeld Citér

30. maj 2018

CarinaSB

min mand gjorde det da jeg var gravid :) jeg kan ikk se noget bizart ved det :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.