Fik jordens dejligste dreng for 6 uger siden og alt er godt med ham men edter 14 dage ds vi kom hjem fra syghuset er der en der har set sig ondt på mig * har en fornemmelse ad hvem det er) personen har simpelthen i ren og skær ondskab meldt os til kommunen med vi ikke har råd til modermælkserstatning og er på låne marked hver måned hvilket selvfølgelig er løgn, vi blev indkaldt til møde med kommunen, og hun var Heller ikke bekymret over sådan en tynd underrretning og spurgte om hun måtte kontakte vores sp og det gav vi jo selvfølgelig lov til vi er så heldige at hun os har været sp til vores søn på 2 år. Og hun sagde oa til rådgiveren at hun slet ikke var bekymret på nogen måder.
Men rådgiveren kommer så på besøg i næste uge og det har simpelthen kørt mig så psykisk ned det er så grænseoverskridende at der en der skal hjem hos mig og se om mit hjem lever op til at have børn
jeg har intet at skjule men bare tanken, skal hun gennengå mit køleskab? Skal hun bedømme om vi har nok mad?? Elller kommer hun bare og får en kop kaffe hvor vi sidder og snakker stille og roligt..... jeg har simpelthen sådan em stor knude i maven! Jeg tør knap nok dele min alm hverdags problemer med min søn på 2 år for tænk hvis nogle skulle få ondt i numsen og melde mig igen så holder alt tæt på kroppen... føler mig trist i hverdagene hvor mig og den lille er alene...
Det jeg er bange for er at hende rådgiveren er emsig med et eller andet og ikke vil lukke sagen alligevel og jeg ved jo inderst inde der ikke er hold i den anmeldelse men jeg er så ked af nogle har gjort det inod mig og føler det har taget glæden lidt væk fra mig. Jeg er så bange for jeg er ved at udvikle en depression pga alt det ræs.
derudover er mig og mandens forhold os fuldstændigt skævt. Vi jar skændtes meget og han viirker træt af mig og træt af jeg kun tænker på den dumme sag, for han er helt rolig omkring den.... Den ene dag i ren raseri anfald og ja det er måske barnligt gjort af mig smækker jeg hans dør ind til hans kontor, og hvor han derefter kalder nig psykopatkælling. Og lige siden der har jwg overvejet at gå fra ham ( det er skam ikke det eneste skænderi vi har)
men lige siden der har jeg virkelig mistet meget for ham....
Puha det blev en lang forklaring havde bare sådan brug for luft!!
Det skal lige nævnes jeg snakkede med min sp her om det med kommunen og hvor ked af det det har gjort mig...
Anmeld
Citér