Når ja det med at stille diagnosen, vidste jeg egentligt godt
Indtil jeg fik min hormonspiral, var jeg på minipiller, så har været i den type hormonbehandling i længe, så regner ikke med at det kan være årsagen, kan de evt. måle det i en blodprøve eller noget? Jeg tog pillen i optakten, har gået med dem på mig lige siden jeg hentede dem på apoteket, så jeg ikke missede muligheden for at afprøve det, men fik det simpelthen så dårligt af dem, så bivirkningerne blev så store at jeg ikke ønsker at tage dem igen, så vil jeg hellere have migræne 
Har kun taget denne ene pille og spiser ikke håndkøbsmedicin. Er spændt på hvor længe der går før jeg får en dato til undersøgelsen.
Sumatriptan er dem med mindst bivirkninger. De eneste man også må få under fx graviditet. Så jeg synes du skal give det en chance.
Man kan godt blive lidt utilpas i starten, men det går over. Hvis du hellere vil have migræne end bivirkningerne, så tænker jeg ikke din migræne kan være så slem.. sorry to say! 
Hormon spiral holder du ikke pause med, så det er lidt anderledes. Det kan sikkert måles med blodprøve.
Det tog 5 år for mig at blive udredt ambulant uden held. Derefter kunne jeg komme på Hovedpinecenteret - og de har ca 1,5 års ventetid. Så det er desværre en meget lang process..
Anmeld
Citér