Familie skriver:
Hej, måske her er nogen som kender til et ligende tilfælde? Jeg er vant til at få migræne med aura 1 gang om året. Jeg tror jeg oplever de fleste former for aura man kan få under et migræneanfald, min far oplever det samme og min onkel er hårdt ramt af migræne. Nå men sagen er den at jeg nu på ca 2 uger har fået 5 anfald, sidst jeg snakkede med lægen udskrev han en pille jeg skulle tage ved næste anfald, fordi hvis ikke den virkede skulle jeg henvises til neolog i Skanderborg. Fik migræne igen og pillen virkede ikke som den skulle og fik en del bivirkninger, som gjorde mig rigtig dårlig. Nu skal jeg så have bestilt en ny tid ved lægen og så laver han en henvisning derefter. Men er nysgerrig efter hvad alt dette kan skyldes og det kommer lidt bag på mig med alle de migræneanfald.
Tak hvis du læste med så langt! 
min migræne kommer, hvis jeg laver for store ændringer i min kost, er meget træt i en længere periode eller hvis jeg er meget stresset (både mentalt og psykisk)
jeg har anfald 6-8 gange i året, også med aura.
så er der noget du har ændret?
eller har du udviklet overfølsomhed overfor nogle fødevarer?
jeg selv kan ikke tåle; blåskimmelost, rødvin eller mørk chokolade.
Jeg kan være sikker på at få migræne hvis jeg spiser dem.
jeg har været ved neurolog, men der var heldigvis ikke noget i vejen med overetagen (mere end normalt 
)
Anmeld
Citér