Dårlig fornemmelse - MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2018

God-mor

Anonym skriver:

Først og fremmest, så er jeg egentlig rimelig afklaret. Det er en meget underlig fornemmelse. 

Jeg har de sidste par dage haft aftagne symptomer, og idag er de pist væk. Jeg bløder ikke, men jeg synes at jeg er begyndt at få en anden ''smerte'' i underlivet, som ikke føles som ligamentsmerter. De er mere ''centralt'' placeret. Jeg er 7 uger henne. Siden start har jeg haft en meget underlig men dårlig fornemmelse, som om at jeg vidste at det ikke ville blive til noget. Jeg har også sagt hver eneste dag ''HVIS baby bliver til noget''.. 

Nu tænker jeg så.. Kan jeg have en MA? Jeg har før haft en SA, men dette er jo selvfølgelig noget andet og der blødte jeg fra 5. uge. 

Jeg har skrevet til min læge, men jeg tvivler på at en dårlig fornemmelse er nok for at blive sendt til scanning. 

Har andre oplevet det samme, med en dårlig mavefornemmelse og derefter en MA?

Jeg har utrolig nok en form for afklarhed overfor dette, hvilket også kommer bag på mig  Men tror jeg jo ved, at det er fordi at baby ikke ville være levedygtig. 

Jeg har haft en dårlig mavefornemmelse ved begge mine graviditeter, og begge gange var jeg sikker på at de var gået til. Særligt 2. gang var min fornemmelse dårlig. Men begge gange er min fornemmelse gjort til skamme, og har nu to dejlige børn. Jeg tror mit også bundede i en form for angst for at miste. Jeg forberedte mig selv på det værste. 

Jeg havde i øvrigt ingen symptomer så tidligt udover ingen mens + træthed. Andre symptomer kom først da jeg havde set på en scanning at alt var som det skulle være  

Pøj pøj 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg har haft en dårlig mavefornemmelse ved begge mine graviditeter, og begge gange var jeg sikker på at de var gået til. Særligt 2. gang var min fornemmelse dårlig. Men begge gange er min fornemmelse gjort til skamme, og har nu to dejlige børn. Jeg tror mit også bundede i en form for angst for at miste. Jeg forberedte mig selv på det værste. 

Jeg havde i øvrigt ingen symptomer så tidligt udover ingen mens + træthed. Andre symptomer kom først da jeg havde set på en scanning at alt var som det skulle være  

Pøj pøj 

Det var da en dejlig historie! Og tillykke med dine små  

Jeg synes dog at jeg er begyndt at få ret ondt, det kommer sådan med jævne mellemrum. Ikke ligament ondt, men ondt-ondt. Det varer et par minutter, stopper og så kan det komme igen efter noget tid. Jeg har også haft noget orange udflåd, og én dag med svagt lyserød for omkring en god uge siden. Nu ser vi! Jeg har tid til scanning på mandag, så ved jeg forhåbentlig hvad der forgår inde i min lille livmoder.. 

Anmeld Citér

8. juni 2018

Anonym trådstarter

Lige en update.. Jeg havde ret. Det var en MA. Forløbet gik fuldstændig forfærdeligt med flere omgange medicinsk abort, udskrab og meget stort blodtab. Alt i alt helt forfærdeligt  

Håber ikke det sker for andre, slet ikke et så kompliceret forløb. Ønsker jer alt godt, og tak for alle søde beskeder.

Anmeld Citér

8. juni 2018

Guldfisk

Det er jeg godt nok ked af at høre 

Har i onsdags lige selv været igennem en MA, som var gået til i uge 8 (er 22 år og VAR gravid for første gang)*
Jeg kunne også selv mærke det, og hvor er det bare ikke sjovt!

Jeg håber du kommer dig hurtigt efter sådan en ekstrem tur som du nu har haft, og at du snart kan holde en lille ny i dine arme 

Anmeld Citér

8. juni 2018

Anonym trådstarter

Guldfisk skriver:

Det er jeg godt nok ked af at høre 

Har i onsdags lige selv været igennem en MA, som var gået til i uge 8 (er 22 år og VAR gravid for første gang)*
Jeg kunne også selv mærke det, og hvor er det bare ikke sjovt!

Jeg håber du kommer dig hurtigt efter sådan en ekstrem tur som du nu har haft, og at du snart kan holde en lille ny i dine arme 

Åh hvor er jeg ked af det på dine vegne!  Håber snart at det vender for dig også, og det bare var denne ene gang vi skulle opleve sådan en omgang.. Og nej, det er forfærdeligt at have den fornemmelse, det er som om at man bare VED at det er gået til.

Jeg skal lige ovenpå igen, jeg mistede 2 liter blod og reagerede efterfølgende rigtig kritisk på narkosen. Men jeg er ved at være ok med igen. Så det hele skal lige blive normalt igen, og så håber vi at det går som det skal næste gang. Vi to skal helt sikkert nok få en sund og rask bebser i armene! Kæmpe krammer til dig og tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.