Er det realistisk at tabe sig uden fitness center?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2018

migxher

Jeg har en periode trænet der hjemme på stue gulvet, Det er jeg dog kommet fra igen efter en periode med sygdom. Men der kan også varm anbefale hvis man ikke har tid til fitness. Jeg har trænes efter et efterfødsels program købt på nettet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2018

Babilooo

Man kan være tyndfed. Dvs hvor vægten er lav eller normal og muskelmassen er lav. Det er ikke specielt sundt.

hvis man vil være sund og forblive tynd og ikke bar have jo jo vægt. .. så gælder det om at forøge det maskineri, der forbrænder kalorierne.. dvs muskler. Så er det lige meget om man træner vægte i et center eller laver murerarbejde/ tungt havearbejde og herved får muskler. Blot man også husker på opbygge muskler og ikke kun kardio (dvs løb hurtige gå ture, cykling). Det giver kondi men ikke specielt muskler. 

Anmeld Citér

21. maj 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Shit godt gået. Det er dælme meget. 

Er det noget hvor man skal undgå en masse ting?  (Jeg kan selvfølgelig også bare lige google det )

sense er ganske almindelig kost, bare i fornuftige mængder

jeg har pyt dage og spiser et stykke kage i ny og næ, men lysten til det grønne og sunder er bare blevet størst, så det sker ike ret tit

Anmeld Citér

21. maj 2018

Abracadabra

Det er stort set umuligt at tabe sig uden kostændring, men sagtens muligt at tabe sig uden styrketræning. 

Anmeld Citér

21. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Ja som overskriften siger?

Ved feks “bare” indføre mange/længere gåture, cykelture. 

Og så selvfølgelig en omlægning af kost, som i dén grad trænger til en kærlig hånd 

Ja sagtens. 

Det tager tid men det er muligt .

Jeg har tabt 30 kg, og jeg har ikke lavet fitness eller løbet eller noget andet ekstra..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.