Anonym skriver:
Hejsa.
Ja for 2 dage snagede jeg i min kæreste telefon, det er langt fra noget jeg plejer, men havde lagt mærke til min kæreste gemte hans telefon og skulle jeg måske flytte på den, løb han næsten for at rykke den ud af hænderne på mig, så jeg snagede hvor han tog en lur.
Jeg stolede på min kæreste og regnede ikk med at finde noget, men finder så på hans Instagram at han følger sindssygt mange kvinder som hverken jeg eller han kender. Mange er sådan nogle webcam damer som går på webcam for at lege med sig selv eller modeller.
Det er i sig selv ikke det jeg er gal over, men jeg fandt så nogle samtaler der inde også hvor han har skrevet til en kvinde, en som har lagt en del numse billeder op.
Min kæreste havde skrevet hjerter til hende og “kæft nogle frække billeder hun lægger op, om hun har facebook eller Snapchat”
hun svare det er ikke noget hun giver ud til fremmede og dertil svare min kæreste “ det er jo noget vi km ændre på”
min hjerte sank
ydeligere fandt jeg en samtale til en af de webdamer, hvor han skriver om hun havde fundet nogle til de videoer, hvilke jeg ikke ved hvad er.
Jeg konfronterede ham med det samme hvad fanden det var for noget og om han havde tænkt sig at være utro, hans svar nej selvfølgelig ikke. Jeg mistede tålmodigheden og har ikke snakket med han siden den aften.
Jeg er rent ud sagt knust. Vi har været sammen i 8 år og skal til at starte fertilitetsbehandling som
vo har ventet længe på en plads. Og så skriver han sådan til andre. Først og fremmest har jeg mistet fuldstændig min selvtillid grundet de piger han skrev til og følger er virkelig flotte og tynde, keg selv vejer 20 kilo for meget og er ikke den kønneste på træet, så det var lidt et slag i maven og for det andet ved jeg nu ikke om keg kan stole på ham.
Hvad skal jeg gøre? Ved selvfølgelig jeg skal snakke med ham, men helt ærligt er jeg så vred at jeg ikke er klar til det 
Jeg har for 3 år siden oplevet lidt det samme med min samlever. Vi havde lige købt hus, alt var perfekt. Han havde taget min datter til sig som sin egen og lagde ikke skjul på han elskede mig.
En dag da jeg tænder computeren logger den ind på hans Skype konto og jeg kan se at han har skrevet med flere kvinder om at lave sex aftaler osv.
Min verden bryder mildest talt sammen. Har lige gældsat mig med en mand, der imens huset ombygges, bor i huset og jeg i min lejlighed med min datter.
Jeg går mildest talt i chok, ryster over det hele og jeg kan ikke finde hoved og hale i det hele. Vi havde god sex og et åbent forhold på den måde at vi sammen så andre ... Så jeg så ingen grund til hans pludselige trang til også at kontakte andre kvinder uden mig.
Jeg konfronterede ham med det og levede nærmest i en bobbel i 2-3 måneder hvor jeg var vred.
Han havde inden han mødte mig,, benyttet mange dating sider, brugt sin fritid på at skrive med kvinder osv.
Hans ærlige svar hjalp mig videre, han sagde han var gået i panik, han gik fra at være single til at møde mig blive papfar og eje et hus og nu drejede hele hans fremtid sig om at vi skulle være sammen. Han havde ikke mødtes med nogle af de kvinder han havde skrevet med, det var kun i fantasien. Han så hvor knust jeg blev og det gik virkelig op for ham at jeg om nogen elskede ham og han ikke behøvede den panik.
Men det har taget mig lang tid at stole på ham igen. Nu hvor vi bor sammen og har en hverdag sammen bliver det nemmere at stole på ham, da han aldrig tager ud uden mig, eller har behov for det.
Jeg tjekker ikke længere hans telefon eller Skype, da det gør jeg bliver mere usikker. Men jeg føler ikke jeg ikke har nogen grund til at stole på ham.
Internettet er fyldt med fristelser den dag Idag, og mange mænd fantaserer om andre kvinder...
Jeg håber for jer at i får løst problemet .. Jeg forstår dine følelser fuldt ud... Men ville bare fortælle man med lidt vilje kan komme ud af det på en god måde.. Men det kræver tid og massere af nedture samt mistillid.