Hejsa.
Ja for 2 dage snagede jeg i min kæreste telefon, det er langt fra noget jeg plejer, men havde lagt mærke til min kæreste gemte hans telefon og skulle jeg måske flytte på den, løb han næsten for at rykke den ud af hænderne på mig, så jeg snagede hvor han tog en lur.
Jeg stolede på min kæreste og regnede ikk med at finde noget, men finder så på hans Instagram at han følger sindssygt mange kvinder som hverken jeg eller han kender. Mange er sådan nogle webcam damer som går på webcam for at lege med sig selv eller modeller.
Det er i sig selv ikke det jeg er gal over, men jeg fandt så nogle samtaler der inde også hvor han har skrevet til en kvinde, en som har lagt en del numse billeder op.
Min kæreste havde skrevet hjerter til hende og “kæft nogle frække billeder hun lægger op, om hun har facebook eller Snapchat”
hun svare det er ikke noget hun giver ud til fremmede og dertil svare min kæreste “ det er jo noget vi km ændre på”
min hjerte sank
ydeligere fandt jeg en samtale til en af de webdamer, hvor han skriver om hun havde fundet nogle til de videoer, hvilke jeg ikke ved hvad er.
Jeg konfronterede ham med det samme hvad fanden det var for noget og om han havde tænkt sig at være utro, hans svar nej selvfølgelig ikke. Jeg mistede tålmodigheden og har ikke snakket med han siden den aften.
Jeg er rent ud sagt knust. Vi har været sammen i 8 år og skal til at starte fertilitetsbehandling som
vo har ventet længe på en plads. Og så skriver han sådan til andre. Først og fremmest har jeg mistet fuldstændig min selvtillid grundet de piger han skrev til og følger er virkelig flotte og tynde, keg selv vejer 20 kilo for meget og er ikke den kønneste på træet, så det var lidt et slag i maven og for det andet ved jeg nu ikke om keg kan stole på ham.
Hvad skal jeg gøre? Ved selvfølgelig jeg skal snakke med ham, men helt ærligt er jeg så vred at jeg ikke er klar til det