Gaver....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

quity

Tak for alle svarene. Det glæder mig at høre at priserne ikke er højere. Gik nemlig med en følelse og tro at jeg gav for for lidt. Men det gør jeg da ikke når det også ligger på ca 300 til 500. Og ellers hvad de mangler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Mette+Mathias

Vi giver for ca. 1000-1300 til fødselsdage, og 1000-1500 til jul (en enkelt gang lidt mere, da de fik bærbare dvd'er + de andre gaver). Mathias (som er 5 lige om lidt) har dog fået for noget mindre de andre år, - da han jo ikke forstod det, og desuden også havde sååå meget. Til jul i år får han en nintendo ds med et spil til, og til hans fødselsdag i næste weekend, får han for lidt over 600.

Kalendergaverne bliver vel 2-300 i alt for den store (adventsgaver) og tjae...måske 300-400 til Mathias.

Vi giver store gaver til jul og fødselsdag, men vi kan også finde på at give en cykel eller nye møbler til værelset i gaver, - det er ikke noget man bare får, og vi er heller ikke typen som "lige" køber en ny barbiedukke eller en dvd film når vi er ud at handle, - så skulle det da være et fænomenalt godt tilbud!

Anmeld

15. oktober 2009

malou

uhhh det ved jeg sørme ikke... nu er victor jo mit eneste barn og vi køber jo bare hvad vi nu synes han skal ha´- om der kommer loft på i kr og øre i fremtiden om hvad han får for... tror jeg ikke, det kommer jo an på hvad han ønsker sig 

knus malou

Anmeld

15. oktober 2009

Balderson

Vi har ikke herhjemme et bestemt beløb de får for, men vi køber det vi synes de skal have og når de bliver så gammel, at de selv kan begynde at vælge så bliver det hvad de ønsker sig..

Jeg har svært ved at lade værd med at købe en gave mere.. Så det kan nemt løbe op i 2000 kr, som det gjorde til den store's 1 års fødselsdag, men det kan sagtens også være for mindre....

I år for den store nok for mere end vores nyfødte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.