Gaver....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

quity

Hvormeget giver i Jeres børn for i gaver. Her tænker jeg på både fødselsdagsgaver, julegaver og kalendergaver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Vingummien

Jeg gir ikke for et bestemt beløb. Jeg giver efter hvad jeg har råd til på det tidspunkt. Her er det tanken der tæller og kommer ikke an på pris.

Hvis nu Emil kan bruge et sæt tøj som koster 300kr så får han det og hvis så hans søster er dybt forgabt i en dukke til 150 kr jeamen så er det den hun får. Gider ikke gnide hjernen for at finde noget så de får for samme beløb. i løbet af et år går det jo op alligevel på en eller anden måde.

Anmeld

14. oktober 2009

tumle81

Det svinger meget1

Det kommer an på hvad de lige står og mangler, og hvor mange penge vi har på det tirspunkt!

Da Victoria blev 5 år fik hun en nintendo ds med spil til, mine forældre gav 500 og vi gav resten. Mener det var en lille 1000 kr ca!

Det er det dyreste hun har fået af os!

Vi plejer at købe julegaver og fødselsdagsgaver for ca 300-500 pr barn. Kalendergaver får de ikke i år, men adventsgaver, og de vil ligge mellem 50-100 kr ca...

Knus Kathrina 38+1

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Har slet ikke styr på hvor meget Julie får for.. slet ikke noget  jeg holder øje med.. Jeg køber efter hvad hun mangler og får glæde af...

Anmeld

14. oktober 2009

4xGreve

frank og jeg har aftalt at vi holder det inde for 300-500kr da Daniella ikke skal have mega store gave også føler der er noget der bliver frarøvet hende når hun får en lillebror eller søster, så fremover er det gaver for mellem 300-500kr dog denne jul får hun en gave for over 1000kr. da vi følte at det var det hun manglet og at hun endnu ikke forstår størelse og beløb men fra og med hendes fødselsdag så er der en pris begrænsning på...

hun får ikke kalender gaver men evt. advents gaver... og der vil jeg nok sige noget småt mellem 25-50kr

Anmeld

14. oktober 2009

Honningblomst

Jeg giver mine for omkring 500kr måske mindre, kommer an på om det er sat ned osv. Jeg synes det er synd at køre det op.

De dyre ting som de skal have, de bliver ikke givet til fødselsdage eller jul, dem får de bare. Det kunne være en cykel, en computer, ny seng osv. Det er ikke gaver men ting de skal have. Gaver er ønsker og noget som ikke er nødvendigt, nødvendigvis.

Knus Eva..

Anmeld

14. oktober 2009

Tina2

Vi giver vores for ca 500 kr hver til jul og fødselsdage. Det er lidt forskelligt, nogle gange lidt mindre, andre gange lidt mere..... Kommer an på hvad de ønsker sig

Anmeld

15. oktober 2009

Miamaja

Uha- det svinger, men han faar generelt for meget.dog ingen kalendergaver!! Jeg har sagt at iaar skal vi kun kobe et par enkelte storre ting og holde det til det. dvs ikke nogen smaa legetoj for han har alt for meget. Jeg fik ogsaa rigtig mange gaver som barn og noget saa forkaelet, saa jeg ved godt born behover ikke saa meget. det gor dem ikke lykkeligere!!

Men her er hvad guldklumpen skal have i aar: saadan en oversized beanbag i gronAlternate Colors

lokomotiv sengetojLocomotive Quilted Bedding

og en toolbox og saa skulle julegaven vaere hjemmeGreen Toys™ Tool Box

Anmeld

15. oktober 2009

Lise

Omkring 500 kr både til fødselsdag og jul..

Kalendergaver står bedstemor for, så det ved jeg heldigvis ingenting om!

Anmeld

15. oktober 2009

wamse

Det svinger lidt, men omkring 500,- til dem hver. Michael får målmandstrøjen fra fck til 600 kr i år i julegave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.