Jeg forbinder heller ikke det med ikke at vise nøgenhed som en skam over kroppen.
Men jeg ser bestemt heller ikke nøgenhed som noget der skal skjules i den forstand. Hvad hvis I fx skal i svømmehallen, hvordan undgår du så at jeres børn ikke ser jer nøgne?
Selvfølgelig skal man have respekt for sine medmennesker, men er det respektløst at vise den ærlig nøgenhed?
Jeg forsøger ikke at starte en debat om hvad der er rigtigt eller forkert, jeg undres bare over de holdning til den nøgne krop. 
Der er man self nøgen, det er jo klart, men der ved man også at når man går ind i et omklædningsrum ser man nøgne mennesker, de skal ikke have smidt patter og kønsdele i hovedet uden at kunne sige fra, det er jo vores alle sammens hjem, og det hedder respekt for andre mennesker.
jeg er faktisk rystet over tråden her, hvor mange der er så U blufærdig. Ikke fordi jeg synes det er sexuelt, men jeg ville virkelig ikke bryde mig om hvis mine forældre havde gået nøgen rundt derhjemme. Man dækker sig til ligesom man også dækker sig til i det offentlige rum, det synes jeg bare man skal lære sine børn.
Anmeld
Citér