Sovepåklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
18 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2018

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder, hvad har I så på om natten?

Jeg er ved at dø af varme. 

Før vi fik børn sov vi altid nøgne, så blev det til at sove med g-string og bare bryster og min mand i boxershorts, som han stadig gør, da den ældste blev ca. 1 år. 

Nu sover jeg med g-string og en stroptop, men savner virkelig sove nøgen, men måske er det pjat vi ikke gør det? Eller er det måske bare sådan at vi skal vente til vi ikke får børn i soveværelset længere. Vi har 3 børn. Den ældste er 10 år... 

Vi er ikke synderligt blufærdige som sådan. Min mand og jeg går altid i bad sammen og har altid gjort det. Døren er altid åben, så står børnene op, kommer de altid ud og siger godmorgen, så nøgenhed er egentlig helt normalt, men jeg synes det var lidt underligt da den ældste blev ca. 1 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2018

Soonmom

Jeg sover i trusser og t-shirt. Kunne ikke drømme om at sove nøgen når vi går ind til børnene i løbet af natten og det kunne min kæreste heller ikke, ligesom vores børn aldrig ser os nøgne, de skal lære at det er en privat ting (og nej vi lære dem ikke at skamme sig over deres krop, men lære dem respekt for deres medmennesker, ligesom jeg heller ikke ville bryde mig om at min mor havde gået nøgen rundt i min barndom). - de er 1 og 2 år

Anmeld Citér

16. maj 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Vi sover gerne nøgne. Datteren bliver nemt kold, så hun får oftest en stropbluse eller t-shirt og sokker, men det tager hun tit af om natten alligevel. Jeg kan slet ikke holde ud at have noget på når jeg skal sove.

Anmeld Citér

16. maj 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg sover i G-streng og tanktop, da jeg har det bedst sådan... sover sådan hele året rundt.. men vader egentlig rundt nøgen som det passer mig i hytten.. børnene er 18, 13 og 7... tisser og prutter for åben dør og sådan har det altid været... min mand er lidt mere privat på det punkt, men går rundt i boxershorts, men sover tit nøgen....

Anmeld Citér

16. maj 2018

Anonym

Vi sover i bar røv hvis der er varmt.. 

kroppen er nu formet som den er, og vi er ikke forskrækkede på nogen måde. Min overbevisning er at man kommer længst med åbenhed. 

Min søn er snart 10 år og han ænser aldrig at jeg går med bare babser.. eller min kæreste går fra bad og ind og få tøj på nøgen..  

Anmeld Citér

16. maj 2018

AlwaysAno

Jeg sover nøgen, manden sover med boxershorts og t-shirt. Jeg kan slet ikke sove med tøj på, og mine børn er ligeglade de er jo vant til det så tror slet ikke de tænker over det. De sover så heller ikke hos os men det sker da at de kommer ind om morgenen. Jeg går da også ofte nøgen igennem huset hvis jeg har været i bad. ☺️

Mine børn er 2 og 4 år

Anmeld Citér

16. maj 2018

csigvard

Jeg synes, at I skal sove sådan som I har lyst til.. Børn tager ikke skade af at se nøgenhed, og det gør de jo også i badet, som du selv skriver.. Jeg har i hvert fald ingen planer om at tage mere tøj på, bare fordi vi får et barn.. Og mine nevøer har også tit set mig i bare bryster, og har puttet nede under dynen, selvom jeg sover topløs.. Det er først nu, at jeg tænker, at den ældste på 5 år ikke skal ligge og putte nede under min dyne, hvis jeg er topløs..

Så jeg synes sagtens, at I kan sove nøgne eller i hvert fald topløse, hvis det er det, I har behov for

Anmeld Citér

16. maj 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg samsover med min pige på knap 4 år, og jeg sover stort set aldrig i mere end trusser. Oftest sover jeg helt nøgen. Sådan har jeg det bedst. 

Anmeld Citér

16. maj 2018

Drwhosaidthat

Sover ofte nøgen. Det gør min mand også. Det gør vores unger også (undtagen den der bruger ble), de kommer ofte ind i vores seng. 

Det kan jeg på ingen måde se det mærkelige i. 

Anmeld Citér

16. maj 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Sover med boksershorts og bare under et tomt dynebetræk. Jeg får det altid voldsomt varmt når jeg sover, men sove nøgen kan jeg ikke vænne mig til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.