Cyklus dag 43

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2018

hvj

Luko3112 skriver:

Hej allesammen. 

Jeg skriver fordi jeg er totalt frustreret. 

Vi prøver at blive gravide, vi har prøvet i 4 måneder. Min menstruation plejer at være regelmæssig normal cyklus er på 28 dage. Jeg havde min sidste menstruation med start dato d. 28/3-18. 

Ca 14-16 dage efter får jeg det ekstremt dårlig med kvalme hovedpine og ekstrem træthed i to dages tid. Og i de to dage pletbløder jeg når jeg er på toilettet.. 

Nu er min cyklus på dag 43 og ingen tegn på menstruation. Alle test er negative. Dog en for halvanden uge siden med en skygge streg. Jeg er totalt frustreret. Nogen der har prøvet det samme? 

Jeg havde en cyklus på et tidspunkt på 80 dage, hvor jeg ønskede jeg var gravid, havde mange symptomer på graviditet og massere af negative test, det var virkelig frustrende men viser hvor meget vores sind kan drille vores krop 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2018

Luko3112

hvj skriver:

Jeg havde en cyklus på et tidspunkt på 80 dage, hvor jeg ønskede jeg var gravid, havde mange symptomer på graviditet og massere af negative test, det var virkelig frustrende men viser hvor meget vores sind kan drille vores krop 

Ja det er forfærdeligt. Idag har jeg hele dagen været meget skidt. Migræne. Meget kvalme og generelt følelsen af tømmermænd. Håber snart tante rød viser sin ankomst. 

Har dog snakket med lægen og han vil intet gøre før den er udeblevet i 2 måneder. Mega frustrerende. Når man plejer at have en menstruation som er regelmæssig. 

Anmeld Citér

10. maj 2018

hvj

Luko3112 skriver:

Ja det er forfærdeligt. Idag har jeg hele dagen været meget skidt. Migræne. Meget kvalme og generelt følelsen af tømmermænd. Håber snart tante rød viser sin ankomst. 

Har dog snakket med lægen og han vil intet gøre før den er udeblevet i 2 måneder. Mega frustrerende. Når man plejer at have en menstruation som er regelmæssig. 

Min læge ville heller ikke gøre noget, det eneste der er at gøre er at have tålmodighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.