Love Angel skriver:
Jeg siger ikke at bare fordi man bare ikke self har prøvet det , at så passer det ikke. 
Men kan ikke forstår at man kan bilde sig selv så meget ind at ligefrem mælk kan komme ud af brystet. Derfor spurgte jeg om hvordan det kan være fysisk muligt?
Da mælk prudeseres fordi man er gravid og om ikke længe skal kunne amme et barn. 
Har du nogle børn? Hvis ja så synes jeg det mere logisk at du kan stadig ha mælk i brystet efter du stoppet med at amme.
En god forklaring også kan være, Fx at man ku ha været gravid og intet mister. Og eller at det så tidlig at man ikke opdager at man er gravid og derfor kommer menses måske lidt forsinket også tror man ikke man har været gravid. På den måde kan man også ha nået at få lidt mælk i brystet. Forstår du hvad jeg mener? 
Ja jeg har en håndfuld kære børn. Og jeg kan godt følge dig - men det er hormoner der påvirker kroppen og kvinders hormoner kan jo svinge ret meget alt efter alder, påvirkning,stress mv.
Jeg har aldrig været gravid udenfor livmoder, og faktisk ikke ammet af betydning. Jeg har sågar fået medicin for at stoppe amning ved 2 af børnene. Har aldrig haft ønske om at amme og har altid været meget frugtbar og nem til graviditet. Men her 10 år efter sidste fødsel og 2 år siden jeg fik fjernet livmoderen, kan jeg, især i min ægløsnings periode, godt have tunge ømme bryster og sivende væske fra brystet.
Det er totalt sært, og eneste forklaring er iflg min læge hormonsvingninger. Det skal lige siges at jeg ikke på nogen måde selv presser det frem . Og at det derfor heller ikke er store mængder. 
Anmeld
Citér