Anonym skriver:
Min mand er også helt stålfast. Jeg ville have 3 da vi mødtes men blev så overtalt til 2 og synes det har været helt fint indtil nu
åh det er bare hårdt når hjertet vil noget andet end planlagt
Årh jeg har virkelig ondt af dig, da jeg ved og kender følelsen alt for godt. 
første gang min mand nævnte børn og antallet var 2 i starten af vores forhold, der sagde jeg til ham at jeg kunne godt tænke mig 4. Men efter årene gik så tænkte jeg 3 er bedre så er det hverken for mange og eller ikke for lidt. Og med 3 så har man stadig lidt overskud mm.
Men da vi for alvor efter nogle år Hvor voldsom skrukhed ramte mig og plus vi havde kendt hinanden i en del år. Så snakket vi om det og frem og tilbage i lidt tid. Så sagde jeg til ham at hvis han gå med til at vi få første barn nu, så kan vi godt ha kun 2 børn. Men der gik alligvelet tæt på 1 år før vi begyndte på PB, fordi han gerne vil ha vi bliver gift før vi få børn. 
Og ja nu fortryder man sku at man har sagt det og ovenikøbet skete det først næsten et år efter. Så ikke ligesom aftalen om at det sku være med det samme.
Om han alligvelet holdt på de 2 børn uanset om vi lavet den aftale eller ej ved jeg ikke. Men det tror jeg fordi han er så stålfast lige siden jeg mødte ham. 
Anmeld
Citér