Har 1 barn og er gravid igen med nr 2.
Self ved man ikke endnu om hvor høj en grad at det bliver hårdt med nr 2. Men indtil nu ønsker jeg 3 børn, mens manden kun ønsker 2.
Kan være efter nr 2 så tænker jeg måske hold op det hårdt og at ja nu det slut med børn. Også er vi begge glæde.
Men mange tider tænker jeg ih hvor fantastisk det er med gravide mave og spark og føde og det lille baby. Så vidunderlig synes jeg det er.
Og frygter virkelig at det måske for sidste gang at jeg nogensinde skal opleve det. Og hvis jeg stadig har samme følelse efter nr 2 bliver født. Ja så er jeg på den og fortabt.
da min mand ikke vil ha flere end 2. Og hvis jeg har det sådan her efter nr 2. Så kan være jeg gå rundt og håber og venter i flere år om måske han kan ændre mening.
Self skal man aldrig sige aldrig at han kan skifte mening. Men hvis jeg kender min mand godt så tror SEMPELTHEN ikke han vil komme frivillig og sige skal vi ha barn nr 3. 
Og jeg har det sådan at han skal virkelig vil det. Derfor vil jeg aldrig bruge presse metode eller overhovedet nævne barn nr 3 efter barn nr 2 ankommer.
Derfor frygter jeg hvor træk min føles er for at få nr 3 efter jeg føder nr 2
hvordan skal jeg holde det ud hvis følelsen for nr 3 er så stærk???

Anmeld
Citér