Nogen der har testet negativ 3+6 og positiv 4+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2018

Ea1

Anonym skriver:

Men var de negative, sådan HELT kunne ikke fornemme noget som helst? 

Den jeg tog 3+4 blev ekstremt svagt positiv efter 30min.. pillede den op ad skraldespanden. Så den regnede jeg for negativ.

det samme skete med den jeg tog 4+0 denne blev bare først ekstremt svagt positiv igen efter tid, men efter kun 10min.

Der var ingen streger indenfor tid, for jeg var 4+1.

Var dog ikke i tvivl om at jeg var gravid, havde hft en fornemmelse hele ugen op til. Håber du får en positiv test her en af dagene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2018

God-mor

Anonym skriver:

Var helt sikker på, at den var der, så jeg testede idag 3+6. Negativ  men nogen der har testet positiv 4+0 på trods af en negativ dagen inden? 

Ja jeg testede negativt 4+1 og positivt 4+2. 

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym trådstarter

Ea1 skriver:

Den jeg tog 3+4 blev ekstremt svagt positiv efter 30min.. pillede den op ad skraldespanden. Så den regnede jeg for negativ.

det samme skete med den jeg tog 4+0 denne blev bare først ekstremt svagt positiv igen efter tid, men efter kun 10min.

Der var ingen streger indenfor tid, for jeg var 4+1.

Var dog ikke i tvivl om at jeg var gravid, havde hft en fornemmelse hele ugen op til. Håber du får en positiv test her en af dagene 

Mine er end ikke positive (ugyldigt) efter lang tid.  Men som jeg skrev, så skulle jeg enten have mens igår eller idag. Den slår aldrig fejl. Får det fredag aften eller lørdag morgen og har stadig ikke fået mens  så det frustrerende med negative test og ingen mens. 

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ja jeg testede negativt 4+1 og positivt 4+2. 

Må se om mens kommer ellers tester jeg igen imorgen  har bare altid været vant til at kunne teste tidligt positiv 

Anmeld Citér

29. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Var helt sikker på, at den var der, så jeg testede idag 3+6. Negativ  men nogen der har testet positiv 4+0 på trods af en negativ dagen inden? 

Nu kom den en dag for sent  tankerne kan virkelig påvirke kroppen. 

Anmeld Citér

29. april 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Nu kom den en dag for sent  tankerne kan virkelig påvirke kroppen. 

det er jeg ked af at høre, når du nu håbede den var der.

Til en anden gang, så vil jeg bare sige at jeg kun kunne teste positiv 4+5 eller 4+6 med min søn og 5+1 med min datter.

Anmeld Citér

29. april 2018

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

det er jeg ked af at høre, når du nu håbede den var der.

Til en anden gang, så vil jeg bare sige at jeg kun kunne teste positiv 4+5 eller 4+6 med min søn og 5+1 med min datter.

Tak 

det er bare mega ærgerligt. Også fordi jeg aldrig går over tid. Men håber der er bid næste gang så. 

Hold da op. Troede ikke der kunne gå så længe. Sidst testede jeg positivt lang tid før mens dag. 

Anmeld Citér

29. april 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Tak 

det er bare mega ærgerligt. Også fordi jeg aldrig går over tid. Men håber der er bid næste gang så. 

Hold da op. Troede ikke der kunne gå så længe. Sidst testede jeg positivt lang tid før mens dag. 

min tante gik ca. 7 mdr. før hun fandt ud af at hun var gravid, så man kan gå meget længe 

Anmeld Citér

29. april 2018

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

min tante gik ca. 7 mdr. før hun fandt ud af at hun var gravid, så man kan gå meget længe 

Ja det vildt. Men så prøvede hun måske heller ikke? 

Anmeld Citér

30. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Ja det vildt. Men så prøvede hun måske heller ikke? 

Første gang testede jeg først positivt 5+5...

havde selv testet omkring uge 4 og fået negativ så regnede med at vi skulle igennem endnu en omgang med at prøve med ekstra hormoner og kostændringer osv...

denne gang var jeg 8 uger henne førend vi opdagede det ved at jeg for sjov testede... regnede selv med negativ for det var den jo altid når jeg troede der var noget.. men niks positiv...

jeg håber det snart lykkes for Jer...

og ja kroppen kan virkelig påvirkes meget af ens tanker...

har sågar haft at jeg en af gangene var så overbevist om at jeg var gravid at jeg fik større bryster og de dannede mælk... først efter gynbesøg med scanning og blodprøve der viste intet gik det i sig selv igen og min mens kom væltende...

så selvom det er monstersvært så prøv at slå det hen og sig til dig selv hver gang du tester- nå den er nok negativ igen og forbered dig mentalt på at I skal blive ved med at prøve.. man får mere ro i kroppen efter de første 6-7 gange at man har haft ret i den er negativ hvis man selv går ud fra at den er det inden man tester...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.