Nogen der har testet negativ 3+6 og positiv 4+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.973 visninger
20 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2018

Anonym trådstarter

Var helt sikker på, at den var der, så jeg testede idag 3+6. Negativ  men nogen der har testet positiv 4+0 på trods af en negativ dagen inden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Var helt sikker på, at den var der, så jeg testede idag 3+6. Negativ  men nogen der har testet positiv 4+0 på trods af en negativ dagen inden? 

Ikke lige 3+6. Men har testet negativt 4+1, 4+4, 4+6, 5+1 og først 5+3 kom der en svag positiv test. 

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke lige 3+6. Men har testet negativt 4+1, 4+4, 4+6, 5+1 og først 5+3 kom der en svag positiv test. 

Hold da op. Det gav jo et lille håb, selvom jeg desværre tror jeg har accepteret svaret fra idag. Er bare så ked af det. Følte virkelig den var der. Den der følelse af, at jeg har skullet beskytte maven har virkelig været stærk i den her måned. 

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op. Det gav jo et lille håb, selvom jeg desværre tror jeg har accepteret svaret fra idag. Er bare så ked af det. Følte virkelig den var der. Den der følelse af, at jeg har skullet beskytte maven har virkelig været stærk i den her måned. 

Du må teste igen om et par dage. 

Og det med at passe på maven er altså ikke nødvendigt vil jeg lige sige. Hvis du skulle være gravid så ligger den meget beskyttet. Jeg fik selv et knæ direkte i maven da jeg var 10-11 uger henne. Det skete der intet ved. Som jordmoderen sagde. Der er kvinder der bliver tæsket eller kommer ud for færdselsulykker når de er gravide og der sker yderst sjældent noget med barnet. Man kan sammenligne det med en ært i en frysepose fyldt med vand. Det er meget svært at rører den  

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du må teste igen om et par dage. 

Og det med at passe på maven er altså ikke nødvendigt vil jeg lige sige. Hvis du skulle være gravid så ligger den meget beskyttet. Jeg fik selv et knæ direkte i maven da jeg var 10-11 uger henne. Det skete der intet ved. Som jordmoderen sagde. Der er kvinder der bliver tæsket eller kommer ud for færdselsulykker når de er gravide og der sker yderst sjældent noget med barnet. Man kan sammenligne det med en ært i en frysepose fyldt med vand. Det er meget svært at rører den  

Det ved jeg godt, men efter jeg oplevede en abort lige efter jeg blev sparket og skubbet ind i en væg på mit arbejde, så har jeg altid haft den følelse når jeg har været gravid. Det ikke fordi det nødvendigt. Det bare automatisk sådan min krop har reageret på graviditet lige siden. 

Anmeld Citér

27. april 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

jeg testede fuldstændig negativ 4+0, først 4+3 anede jeg lidt farve i testfeltet, så alt er muligt. 

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym trådstarter

SDD skriver:

jeg testede fuldstændig negativ 4+0, først 4+3 anede jeg lidt farve i testfeltet, så alt er muligt. 

Åh. Synes bare den idag 4+0 var SÅ negativ at alt håb forlod mig. Sidst kunn jeg teste positiv 3+3 forestiller mig jo, at jeg så burde kunne det igen, fordi jeg kunne sidst. 

Anmeld Citér

28. april 2018

Ea1

Første graviditet testede jeg negativ 3+4, og svagt positiv 4+2.

Nu er jeg gravid igen, og testede negativt 3+4, 3+5, 3+6, 4+0, og først meget svagt positiv 4+1. 4+2 var der absolut ingen tvivl.. så test igen om et par dage  

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym trådstarter

Ea1 skriver:

Nu er jeg gravid igen, og testede negativt 3+4, 3+5, 3+6, 4+0, og først meget svagt positiv 4+1. 4+2 var der absolut ingen tvivl.. så test igen om et par dage  

Ja, håber bare mens udebliver imorgen. Var egentlig i tvivl om jeg havde testdag i dag eller imorgen. Om jeg var 3+6 eller 4+0, men jeg har ikke fået mens endnu.  Tak fordi du giver mig lidt håb, selvom jeg nok godt kender udfaldet. 

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym trådstarter

Ea1 skriver:

Men var de negative, sådan HELT kunne ikke fornemme noget som helst? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.